Klacht Energiedirect.nl: jaarrekening klopt niet

Klachtnummer
# 443517
Gebruiker
ZoeteFazant#627
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn jaarrekening klopt niet. Ik hield keurig maandelijks mijn uitgave van stroom en gas bij. In jullie app is dat keurig bij te houden. Nu op de jaarrekening schrik ik me rot er is per mnd 20 euro bijgekomen hoe verklaren jullie dit dat ik nu fors moet bijbetalen terwijl op mijn berekening ik geld terug zou moeten krijgen

De oplossing

dit oplossen en uitzoeken hoe dit kan

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor je bericht !

    Een onverwachte bijbetaling is nooit leuk natuurlijk. Hoe het komt dat je moet bijbetalen kan meerdere oorzaken hebben.

    We hebben een e-mail gestuurd met verdere uitleg over de jaarafrekening en jou specifieke situatie.

    Voor verdere vragen zijn we bereikbaar via webcare@energiedirect.nl of 0900-3347328.

    groetjes, Reggie
    Webcare Energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen