Opgelost door Energiedirect.nl: Kan niet inloggen, Energiedirect niet bereikbaar

Ontevreden klant EnergieDirect

Ik kan niet inloggen en dus ook niet mijn tarieven zien. Nieuw opgevraagd wachtwoord komt niet aan. Op geen enkele manier is er in contact te komen met dit bedrijf. Iedere keer wordt verwezen naar de inlogomgeving, waar ik dus niet in kan komen. Meerdere keren is via de chat toegezegd dat het zou worden opgelost, maar zonder resultaat. Ben hier al maanden en maanden mee bezig. Echt schandalig hoe klantonvriendelijk dit bedrijf is.

Een nieuw wachtwoord sturen zodat ik kan inloggen en eindelijk eens kan zien wat mijnverbruik en mijn tarieven zijn. En excuses na zoveel niet nagekomen beloftes en slechte bereikbaarheid zou ook niet gek zijn.
Het werkt weer. Jammer dat dit meer dan een half jaar moest duren

Energiedirect.nl
    Goedemorgen,

Irritant zeg dat je steeds geen mail ontvangt en niet naar wens wordt geholpen. Gelukkig ben ik hier, ik ga je helpen!

Ik heb je account gereset en je een nieuwe activatiemail gestuurd. Hiermee kun je je online account registreren en daarna krijg je nog een mailtje waarmee je een wachtwoord kunt instellen. Als je inlogt mag je je e-mailadres invullen als gebruikersnaam en het wachtwoord dat je hebt aangemaakt.

Laat je mij weten of het is gelukt?
    Ik laat de klacht even open staan totdat ik een reactie heb.

Groetjes Joyce en excuses voor het ongemak. Een fijne dag vandaag!

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?