Opgelost door Energiedirect.nl: Kan niet inloggen, Energiedirect niet bereikbaar
Details
Klacht
Ik kan niet inloggen en dus ook niet mijn tarieven zien. Nieuw opgevraagd wachtwoord komt niet aan. Op geen enkele manier is er in contact te komen met dit bedrijf. Iedere keer wordt verwezen naar de inlogomgeving, waar ik dus niet in kan komen. Meerdere keren is via de chat toegezegd dat het zou worden opgelost, maar zonder resultaat. Ben hier al maanden en maanden mee bezig. Echt schandalig hoe klantonvriendelijk dit bedrijf is.Gewenste oplossing
Een nieuw wachtwoord sturen zodat ik kan inloggen en eindelijk eens kan zien wat mijnverbruik en mijn tarieven zijn. En excuses na zoveel niet nagekomen beloftes en slechte bereikbaarheid zou ook niet gek zijn.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.