Klacht Energiedirect.nl: Koppelen slimme meter met Stedin ivm uitlezen
Details
Klacht
Goedendag,Via deze weg probeer ik contact met u te krijgen, omdat ik u via de chat al tijden niet kan bereiken.
Ik neem stroom af bij jullie maar mijn slimme meter wordt niet uitgelezen terwijl ik wel toestemming gegeven heb.
Volgens Stedin werkt de meter (geen technische storing) en zijn alle standen vanaf het begin dat ik hier woon beschikbaar.
Het enige wat Energiedirect moet doen is contact opnemen met de leveranciersdesk van Stedin en een koppeling maken, zodat de standen kunnen worden uitgelezen door jullie en ik mijn verbruik in te zien. Alstublieft dit in orde maken. Graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
J.G.E. van der Kooij
S.W. van Dijk- van der Kooij
Gewenste oplossing
Probleem moet verholpen worden. Ik wil mijn verbruik kunnen inzien.Als het is gelukt graag contact.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.