Klacht Energiedirect.nl: Krijg eerst shirt later toch niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 535597
Gebruiker
Francoisd
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb meegedaan aan een prijsvraag waarmee ik een wedstrijdshirt kon winnen
Gedragen door speler van PSV.
Energie direct verzorgd deze prijsvraag
Omdat ik verzamelaar ben van gedragen wedstrijdshirts is dit een leuke actie.
Vorige week wordt ik gebeld door Energie direct dat ik een shirt had gewonnen en dat ze mij een aanbieding konden doen.Een contract voor gas en electra met een leuke korting.
Ik vertelde tevreden te zijn met mijn huidige leverancier en daarbij te blijven.
Toen veranderde de toon aan de telefoon en had ik ineens geen shirt meer gewonnen
Di erse mails gestuurd en Energie direct zegt geen Shirts te hebben en stuurt mij door naar PSV

De oplossing

Wil alsnog gedragen spelersshirt ontvangen

2 reacties

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Wat ontzettend vervelend om dit te moeten lezen. Ik kan me voorstellen dat je deze klacht indient.

    Er zijn twee PSV acties die naast elkaar lopen. We hadden een actie via onze Social Media kanalen waarbij je een gedragen shirt kon winnen. De winnaars zijn per e-mail op de hoogte gesteld.

    Daarnaast hebben we PSV energie contract waarbij je een shirt cadeau krijgt. Dit is wel een nieuw shirt en niet een gedragen shirt.

    Ik vind daarom ook zeker niet netjes dat de verkoper vertelt dat je een gedragen shirt gewonnen hebt maar daarvoor wel een contract dient af te sluiten. Helaas kan ik niet alsnog een shirt toesturen maar ik wil wel heel graag een melding maken van het gesprek zodat deze persoon erop aangesproken wordt.

    Om dit te kunnen doen heb ik uiteraard wel wat meer gegevens nodig. Zou je mij je adres en telefoonnummer waarop je bent gebeld willen sturen naar webcare@energiedirect.nl. Omdat ik geen notitie kan maken zonder gegevens vraag ik je ook om de klacht mee te sturen zodat we alles compleet hebben.

    Mijn excuses dat ik vanuit hier niets kan betekenen!

    Met vriendelijke groet,
    Laura I Webcare energiedirect.nl
  2. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Wil jij ons nog de gegevens toesturen zoals het telefoonnummer waardoor jij bent gebeld? Dit mag naar webcare@energiedirect.nl.

    Zodra we meer details hebben gaan we het voor je uitzoeken!

    Met vriendelijke groet,
    Regilio I Webcare energiedirect.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Francoisd
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing slaat nergens op Bedrijf is verantwoordelijk voor zijn eigen acties en medewerkers Stuur me dan maar de fanshop bon van 90 euro Zonder energiecontract
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen