Klacht Energiedirect.nl: misleidend

Klachtnummer
# 414786
Gebruiker
Boog
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben overgestapt op Energiedirect en op basis van verwachte verbruikcijfers werd een bedrag van 85 euro voorgesteld. Dit heb ik zelf toen maar naar boven bijgesteld omdat dit mij erg laag leek. Nu krijg ik me huidige verbruik cijfers van jullie en daar staat een rekening tegenover van 175 euro! opnieuw als ik deze verbruikcijfers bij de overstap module van jullie intyp geeft ie weer een suggestie van 85 euro per maand. Dit klopt natuurlijk van geen kant he.

Hoe verklaren jullie dit?

De oplossing

mij bellen en uitleggen hoe de vork in de steel steekt.

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Remko,

    Fijn dat je zojuist even tijd voor mij had. Ik hoop dat ik je gerustgesteld heb. Je zult in de warmere maanden zien dat de kosten een heel stuk lager worden.

    Als je later nog vragen hebt dan kun je mij altijd bereiken via: webcare@energiedirect.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Will
    webcare energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen