Opgelost door Energiedirect.nl: Misleidende overstap naar energiedirect benaderd door ingehuurd callcentrum niet door energiedirect.

jill13

Goede middag, 2 maanden werd ik telefonisch benaderd door ik dacht energiedirect zelf of ik weer terug wilde komen als klant ik was eigenlijk net overgestapt naar engie, de persoon in kwestie vertelde dat er veel mensen met valse voorwenselen en mooie beloftes zich lieten verleiden om over te stappen naar een andere energieleverancier waaronder ik. En dat ik er goed aan zou doen om weer terug te komen als klant. Deze jongen vertelde dat ik er geen last van zou hebben en dat zij mijn oude contract bij engie zouden opzeggen, en dat de boete van 250 euro vergoed zou worden door energie direct. Nu ben ik bijna 3 maanden verder en het heeft mij enorm veel problemen bezorgt ik kreeg een jaarafrekening van energie direct en van engie verder schreef energiedirect 3 bedragen af in maart en engie schreef ook waardoor ik behoorlijk in de problemen ben geraakt. Ik heb een klacht ingediend over dat ik met valse voorwenselen over ben gestapt naar energiedirect maar dat het grote oplichterij is zei zeiden dat de jongen die mij benaderd had voor een ingehuurd callcentrum zou werken waar zij geen enkele invloed op zouden hebben. De jaarafrekening zou kloppen zeiden ze. De boete die energiedirect zou betalen heb ik nog steeds niet gekregen , terwijl ik al verschillende mailtjes en contact heb gehad totaal geen reactie niets. Ik zit nu 3 jaar vast bij energie direct, die jongen die ik voor het laatst gesproken had vertelde mij dat er heel veel mensen hadden opgezegd en dat de klantenservice het niet meer aan kan kortom een grote puinhoop is.

Ik zou graag een compensatie bedrag willen voor al het leed wat het mij heeft opgebracht. En de beloofde boete van engie de 250euro zo snel mogelijk op mijn rekening gestort wordt.

Energiedirect.nl
    Goedemorgen mevrouw Wilson,

Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u opnieuw klant bij energiedirect.nl bent geworden. Ik begrijp goed dat je zo snel mogelijk de opzegvergoeding gecompenseerd wil hebben na alle bedragen die u heeft moeten betalen. Ik vind het vervelend om te lezen dat u in de problemen bent gekomen. Ik heb uw gegevens zojuist meteen bekeken. Allereerst zag ik dat toevallig vandaag per e-mail bevestigd is dat wij de € 250,- aan u gaan uitbetalen. Dat is wel pas na 3 maanden levering rond 19 juli 2020. Gelukkig heb ik ook beter nieuws voor u. Ik zag namelijk dat energiedirect.nl in maart een opzegveroeding van € 200,- bij u in rekening bracht op de eindafrekening. Omdat u weer klant bent geworden ga ik er voor zorgen dat wij dit bedrag binnen 1 week aan u terugbetalen. Ik hoop u op deze manier tegemoet te komen. Mocht ik wat de betalingen betreft later nog iets voor u kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.

Will
    energiedirect.nl webcare

jill13
Super snel opgelost ben zeer tevreden over klachtencompas energiedirect vergoed mijn opzegvergoeding en ik krijg nog een schadevergoeding super!

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

2. Stuur een juridische brief