Klacht Energiedirect.nl: niet functionerend factureringssysteem

P.A. Kampstra

Het lukt Energiedirect al jaren niet om een maandelijkse factuur te sturen voor mijn termijnbedrag (ik betaal niet automatisch) tbv energielevering. Zij doen dit per mail doen, via een persoonlijke inlog-omgeving. Echter, als ik dat doe, krijg ik niets te zien. Men gelooft mij dan niet. Al eerder hierover klacht ingediend, dan wordt er handmatig een email verzonden met een factuur (die dus wel bestaat). Als die persoon er niet meer werkt of met vakantie gaat gebeurt er weer niets. Wederom diverse malen gebeld en het standaard antwoord is dat het aan mijn pc ligt, terwijl het ook niet werkt op telefoon, tablet of werkpc... Hoe moeilijk kan het zijn? Blijkbaar zit er een fout in hun systeem, die nog altijd niet is opgelost...

Ik zou het erg fijn vinden als ze deze "bug" oplossen zodat mijn facturen wel zichtbaar zijn en ik deze kan downloaden (tbv de maandbetalingen).

Beste heer Kampstra,

Bedankt voor uw bericht, ik geef u graag meer informatie. U heeft een particuliere account en betaalt handmatig, u hoort een notificatie te krijgen waarmee u via een iDeallink de factuur kunt betalen. Ontvangt u deze maandelijkse notificatie wel per e-mail?

Ik kijk graag voor u na of uw persoonlijke omgeving op de website goed werkt, kunt u mij daarom een screenshot sturen van het financiële gedeelte via webcare@energiedirect.nl? Tevens ontvang ik graag op welk medium u de website bekijkt en van welke internetbrowser u gebruik maakt.

Ik hoor het graag, vriendelijke groet
    Melanie
    Webcare energiedirect.nl
    Energiedirect.nl
    Zoals afgesproken geven we je uiterlijk 8 februari a.s. een update :)
    Alvast super bedankt voor je geduld!

Tessa
    P.A. Kampstra
    Ik reageer omdat de klacht anders vervalt, aangezien het nog geen 8 februari si, heeft Energiedirect nog niet gereageerd met een oplossing... Die komt of niet... Wordt vervolgd!
    Beste heer Kampstra,

Via deze weg wil ik u aangeven dat wij uw situatie niet vergeten zijn. De vraag ligt momenteel bij onze financiële afdeling, helaas heb ik nog geen update of oplossing mogen ontvangen.

Zodra wij meer weten, informeren wij u uiteraard.

Ron
    Energiedirect.nl
    Excuses dat het langer duurt dan verwacht meneer Kampstra. We komen er z.s.m. bij u op terug.

Tessa
    Geachte heer Kampstra,

Het is (op dit moment) helaas niet mogelijk om de desbetreffende facturen beschikbaar te stellen op MijnEnergiedirect. Daarom stel ik voor dat ik, hoogstpersoonlijk, elke maand de facturen per mail op stuur. Ik heb, voor de zekerheid, de 4 recente facturen per mail gestuurd. Tevens hebben wij jouw naam opgeslagen zodat er, per definitie, iemand de factuur zal opsturen.

Als je nog vragen hebt, neem dan rechtstreeks contact met ons op. Ik help je graag

Groet, Webcare Energiedirect

P.A. Kampstra
Oplossing is dat ze mij de rekeningen per mail sturen, dit doen ze al drie jaar. Op zich prima maar waarom lukt het niet om de facturen in onze persoonlijke omgebing neer te zetten. Blijkbaar zit er een fout in hun systeem, die ze bij ons niet op kunnen lossen. Wellicht lost een ander klantnummer het probleem op?

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?