Klacht Energiedirect.nl: Onbereikbaar voor contractverlenging

DaniMol

Probeer mijn contract te verlengen, maar de webpagina waar dit kan bestaat niet meer en telefonisch is energiedirect niet bereikbaar

Contact opnemen voor verlengen contract

Energiedirect.nl
    Hi Dani,

Wat leuk dat je je contract met ons wilt verlengen. Wel erg vervelend dat dit niet wilt lukken via de website. Sorry hiervoor!

Ik heb je net gebeld op het bij ons bekende telefoonnummer, maar jammer genoeg zonder resultaat. De gemiste oproep kwam dus van mij ;)

Als je wilt kijk ik graag met je mee naar een nieuw aanbod. Vanwege de drukte kan het alleen wel zo zijn dat we wat later reageren. Ik zou je daarom willen adviseren om met ons telefonisch contact op te nemen via 0900-3347328 (op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 14:00 uur).

Weet je zo voldoende?

Groetjes Nathalie || Webcare Energiedirect
    DaniMol
    Ik heb al talloze keren geprobeerd jullie te bereiken, maar zonder resultaat. Ook jullie chat geeft geen gehoor.

En wat zijn dit voor tijden tot 14:00?? In 2021?? Met topdrukte??
    Zo kun je toch geen bedrijf runnen
    Energiedirect.nl
    Hoi Dani,

Ik kan me voorstellen dat het enorm vervelend is dat je ons niet te pakken krijgt, het is ongekend druk op dit moment en wij doen ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te woord te staan.

Wij zijn telefonisch geopend tot 14:00 omdat wij voornamelijk een online energieleverancier zijn, toch snap ik je punt! Wist je dat je ook altijd contact met ons kunt opnemen via social media? Je kunt ons benaderen via: http://m.me/energiedirect.nl.

Kun je hiermee verder?

Groetjes, Floor | Webcare Energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?