Opgelost door Energiedirect.nl: onbereikbaar voor wijzigen e-mailadres

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 612204
Gebruiker
klacht
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb vrijdag, zaterdag en vandaag geprobeerd contact te krijgen met energiedirect maar helaas geen contact gekregen. ik kan ook geen bericht achterlaten.

Ik wil graag mijn e-mailadres wijzigen maar omdat mijn account aan 2 klantnummers gekoppeld staat kan ik dat niet zelf via de portal.

Gewenste oplossing

Ik zou graag zien dat mijn e-mailadres wordt gewijzigd
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Hi Joost,

    Fijn je gesproken te hebben. Dankjewel voor je tijd.

    Ik heb het mailadres achter beide klantnummer aangepast, je zult zo nog een mail ontvangen om je e-mailadres te bevestigen en daarna kun je inloggen met het nieuwe emailadres en het wachtwoord wat je gewend bent.

    Mocht je er niet uitkomen, reageer dan op dit bericht of je mailt even naar webcare@energiedirect.nl en dan bel ik je weer even op!

    Groetjes Joyce

    Ps. Zoals telefonisch besproken mag je ook altijd via Facebook of Twitter contact opnemen door bijvoorbeeld een privéberichtje te sturen. Ook dan kun je een terugbelverzoek achterlaten hoor, geen probleem!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen