Klacht Energiedirect.nl: Onbeschoft en ongepast telefonisch contact

Klachtnummer
# 389310
Gebruiker
M.Z. de Roo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik werd zojuist gebeld omdat ik in het verleden klant ben geweest. Halverwege het gesprek gaf ik aan dat ik geen zin had om al mijn gegevens door te geven. De vrouw aan de telefoon vroeg mij waarom ik dan wel mijn postcode had gegeven. Terwijl ik aangaf dat ik op de automatische piloot keurig antwoord gaf maar me nu realiseerde dat ik geen zin had om verder mee te werken begon ze tegen mij te roepen dat ik niet zo tegen haar tekeer moest gaan en zei ze luister hier maar eens naar waarna ze een opname over rechten in telemarketing aanzette. Een uiterst onbeschoft en ongewenst contact.

De oplossing

Ik wil helemaal niets met dit bedrijf te maken hebben

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hartelijk dank voor het telefoongesprek zojuist.
    Excuses voor de vervelende ervaring die u telefonisch met ons heeft gehad.
    Ik heb direct een klacht over de werving ingediend + ik heb het Recht van Verzet voor u geactiveerd. Vanaf heden zullen wij u niet meer ongevraagd telefonisch benaderen.

    Nogmaals onze excuses!

    Met vriendelijke groet,

    Tessa
    Webcare energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over ?