Klacht Energiedirect.nl: Onterechte incasso

Klachtnummer
# 596517
Gebruiker
E.C.B. Zonneveld
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben overgestapt van Energiedirect naar een andere leverancier. Dit is 30 maart door mij gedaan en 2 weken later door de andere leverancier. Nu verplicht Energiedirect mij om de rekening vam mei te betalen terwijl het contract tot en met 30 april liep.

Gewenste oplossing

Ik wil het geld terug wat ik nu extra heb moeten overmaken.

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Fijn u zojuist telefonisch gesproken te hebben. Mocht u ooit nog vragen hebben dan mag u ons altijd berichten via antwoordconsumentservice@energiedirect.nl

    Groetjes Tessa | Webcare energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen