Opgelost door Energiedirect.nl: Ontevreden over samenstelling jaarnota

ADFonseca

Ik betaalde bijna een jaar lang elke maand 114 euro voorschot. Echter ik kreeg een factuur om ineens €637,27 euro te betalen. Dit bedrag kwam voort uit een door jullie opgegeven meterstanden. Nadat ik contact had opgenomen met jullie klantenservice. Is mij verteld dat ik nooit de meterstand had doorgeven. Reden hiervoor was dat jullie e-mails naar een onjuist e-mail sturen. Ik heb daarna de juiste meterstanden doorgegeven. De geschatte meterstanden kwamen lager uit, dan de daadwerkelijk en ineens kwam er een bedrag van €901,00 euro erbij. Ik had een betalingsregeling aangevraagd en gekregen. Maar na een maand werd de betalingsregeling stopgezet. Reden onbekend en via de mail is doorgeven dat er meerder keren contact is opgenomen. Wederom heb ik geen telefoontje of e-mail ontvangen. Nadat er weer door mijn kant contact is opgenomen, is er weer een nieuwe regeling gemaakt. Alleen ben ik van mening, dat ik wordt belazerd op mijn jaarnota.

Ik wil dat er met mij contact wordt opgenomen voor een oplossing. Want ik betaald teveel voor mijn jaarnota en ik wil dat duidelijkheid over. Graag zou ik een compensatie willen krijgen op een gedeelte van mijn jaarnota of helemaal wordt kwijtgescholden.

Energiedirect.nl
    Beste klant,Van mijn collega Natascha heb ik begrepen dat deze klacht is opgelost.
    Er zijn inmiddels afspraken gemaakt voor een betalingsregeling.Vandaar mijn afhandelvoorstel. Is de klacht nog niet naar tevredenheid opgelost hoor ik dit natuurlijk graag van je.Groetjes Renske
    Opgelost

ADFonseca

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?