Klacht Energiedirect.nl: Ontterechte energie berekening!!

Klachtnummer
# 255288
Gebruiker
Jiordano
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn meterstanden kwamen lager uit dan zij verwacht hadden voor het berekening van het jaarnota; als reden heb Ik aangegeven dat Ik heel vaak niet thuis ben(door Werk) Maar kreeg aantal email met het melding deze opnieuw door te geven anders werdt mijn energierekening hoger bereken.
Na het sturen van de tweede meterstanden, Dan hebben zij wel een berekening gemaakt die WEL hoger uitkwam dan werkelijke zou moeten.

De oplossing

De echte berekening bekend maken aan de hand van de eerder meterstanden en een terechte energietarive.

1 reactie

  1. Auteur
    Jiordano
    Datum
    Wat jullie hier bewering klopt NIET,
    Op moment dat iemand de meterstanden doorgeeft, Krijgt degene een melding met de vraag in mijn geval, waarom mijn meterstanden zo laag zijn, (Wat is de reden)? Antwoord: omdat Ik heel Weinig thuis ben; Omdat Ik in een andere regio aan het werk ben!
    Nou willen jullie mij wijs maken dat anders een te hoge rekening aan mij bereken zou worden?! ( Door een te LAGE verbruikt)????

    Een Andere energieleverancier gaat zeker de rekening maken !!

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?