Klacht Energiedirect.nl: Opzegboete

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 424257
Gebruiker
C.M.J.E. Alferink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn contract opgezegd en ik kan het contract ook niet meenemen aangezien ik ga huren. Nu moet ik een boete betalen van € 200,-. Blijkbaar is dit normaal en kan ik hier niets aan doen.

Bij deze zal ik nooit meer een contract afsluiten bij energiedirect en zal ik iedereen waarschuwen. Als ik dit van tevoren had geweten had ik ergens anders afgesloten voor een jaar.

De oplossing

Mijn boete kwijtschelden.

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste C.M.J.E. Alferink,

    Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen op 0611131242, helaas heb ik je niet kunnen bereiken. Echter bel ik wel onbekend, dan weet je in ieder geval dat ik dat ben geweest.

    Een opzegboete is nooit leuk, vooral in deze situatie niet. Ik snap dat je dit niet helemaal in de hand hebt, echter communiceren wij altijd dat wanneer je een contract vroegtijdig beeïndigd je een opzegvergoeding ontvangt. Ook staat deze vermeld in je aanmeldbevestiging op de laatste pagina onder het kopje "Overstapservice en opzegtermijn"

    De opzegvergoeding is dan ook geheel terecht en die kunnen wij niet kwijtschelden. Wij kopen namelijk alvast in voor de looptijd van je contract zodat je natuurlijk kunt blijven genieten van de vaste tarieen.


    Groetjes,
    Webcare energiedirect.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.M.J.E. Alferink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?