Klacht Energiedirect.nl: rekening naar 18 euro aanpassen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 359498
Gebruiker
qnh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij energiedirect krijg je een contract van 18 euro in de maand. De eerst volgende keer dat ze afrekenen is 20 euro. Deze betaald. 2e rekening ook 20 euro ondanks het verzoek voor verlaging van de rekening. Beide rekeningen handmatig betaald.

Nu heb ik een betalingsachterstand !!!!! (Er is betaald)

Energiedirect: met een rekening van 18 euro zal de incasso wel!! ge-accepteerd worden.

Graag veranderen!!!!!

De oplossing

Het bedrag aanpassen, volgens het contract. Zo snel mogelijk.

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Bedankt voor het gesprek. Het maandbedrag staat inmiddels op €18. Zodra dat bedrag binnen is, zal ik tevens de betaalwijze op automatisch incasso zetten.

    Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.

    Groet, Webcare energiedirect.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
qnh
Datum
Uiteindelijke oplossing
nog steeds een melding van een betalingsachterstand. (Er is betaald!!) Op de vraag waarom het bedrag verhoogd is van 18 naar 20 euro krijg ik geen motivatie. Ze houden zichzelf niet aan het contract.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?