Klacht Energiedirect.nl: slechte service van de helpdesk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 123555
Gebruiker
johan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben al weken aan het proberen een juiste offerte te krijgen mbt energie tarief voor meerdere jaren vast zetten. Email word niet goed gelezen en beantwoord met een standaard tegenbericht wat voor mij niet van toepassing is omdat ik een dubbel tarief meter heb en die ook wil houden. dus ik krijg WEER een offerte voor enkel tarief, hierover een mailtje gestuurd en ik krijg het antwoord terug dat ik geen 2 electriciteits meters krijg, (zucht) toen maar op de website gekeken maar deze geeft alleen aan 'prober het later nog eens'.
Energie direct ??? zonde van je energie.

De oplossing

serieus genomen worden door mensen van de helpdesk die wel de capaciteit hebben een mail goed te lezen en te beantwoorden.

2 reacties

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Beste Johan,

    Jammer om te lezen dat het zo lang moet duren voordat u een goede offerte van ons ontvangt. Om het probleem zo snel mogelijk op te lossen heb ik onze verkoopafdeling verzocht om u een leuke aanbieding te geven waarbij er wordt uitgegaan van een dubbel tarief. Het nieuwe aanbod heeft u binnen 24 uur binnen.

    Met vriendelijke groet,

    Rogier
  2. Auteur
    johan
    Datum
    Klachtenkompas is eraan te pas moeten komen voordat men mij fatsoenlijk te woord stond.
    Het probleem dat ik weer niet in kan loggen op "mijn energie direct" heb ik maar niet gemeld, heb daar echt de energie niet meer voor.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
johan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen