Klacht Energiedirect.nl: slechte service van de helpdesk

johan

Ben al weken aan het proberen een juiste offerte te krijgen mbt energie tarief voor meerdere jaren vast zetten. Email word niet goed gelezen en beantwoord met een standaard tegenbericht wat voor mij niet van toepassing is omdat ik een dubbel tarief meter heb en die ook wil houden. dus ik krijg WEER een offerte voor enkel tarief, hierover een mailtje gestuurd en ik krijg het antwoord terug dat ik geen 2 electriciteits meters krijg, (zucht) toen maar op de website gekeken maar deze geeft alleen aan 'prober het later nog eens'.
Energie direct ??? zonde van je energie.

serieus genomen worden door mensen van de helpdesk die wel de capaciteit hebben een mail goed te lezen en te beantwoorden.

Energiedirect.nl
    Beste Johan,

Jammer om te lezen dat het zo lang moet duren voordat u een goede offerte van ons ontvangt. Om het probleem zo snel mogelijk op te lossen heb ik onze verkoopafdeling verzocht om u een leuke aanbieding te geven waarbij er wordt uitgegaan van een dubbel tarief. Het nieuwe aanbod heeft u binnen 24 uur binnen.

Rogier
    johan
    Klachtenkompas is eraan te pas moeten komen voordat men mij fatsoenlijk te woord stond.
    Het probleem dat ik weer niet in kan loggen op "mijn energie direct" heb ik maar niet gemeld, heb daar echt de energie niet meer voor.

johan

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?