Klacht Energiedirect.nl: Stelletje studentjes werken hier die gedesinteresseerd zijn

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381556
Gebruiker
Gessler
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn 1 jaar energie contract kwam te eind dus overgestapt , zet Energie Direct mijn contract op bij vorige leverancier 1 week te vroeg ( dan een jaar ) waardoor ik nu boete moet betalen en verlies mijn welkoms premie van 150 euro! Deze grap kost mij gewoon 250 euro! , klacht ingediend bij Energiedirect , zeggen ze, ja eigen schuld , je had de datums moeten checken... terwijl op de website stond, we kijken naar je opzeg datum en kijken wat het beste uit komt, nou dus niet, ze hebben gewoon 1 week te vroeg opgezegd... en ik kwam hier pas achter bij de afrekening van de vorige leverancier , wat een waardeloos bedrijf! ga echt weg de moment dat het weer kan, zo spijt!

De oplossing

WiIl gewoon dat iemand kijkt naar wat is gebeurd en snapt dat hoe is omgegaan met mijn overstap, dat dit geen slim actie was en mijn de geld vergoed. Ik zou toch niet overstappen als het mij 250 euro kost? als ze persoonlijk naar mijn overstap hebben gekeken , zouden ze zien dat ze 7 dagen later de datum ingezet hadden waardoor ik nu gewoon klakkenloos had kunnen overstappen. oh en boete balen? ho maar!

2 reacties

  1. Auteur
    Gessler
    Datum
    Nog Geen reactie......
  2. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Allereerst dank voor je bericht. Ik kan begrijpen dat je super erg baalt van het mislopen van de bonus en het krijgen van een opzegvergoeding. We hebben als leveranciers alleen de afspraak gemaakt dat we rekening houden met de einddatum bij een overstap, als dit binnen 75 dagen voor de einddatum gebeurd. Dit gaat in vanaf de aanmelddatum.

    Omdat wij dit ook duidelijk aangeven in de voorwaarden en op de website, is het niet mogelijk om deze kosten voor je te vergoeden. Hoe balen ook!

    Groetjes,
    Webcare energiedirect.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gessler
Datum
Uiteindelijke oplossing
Maar ik val toch verre buiten een 75 dagen? Er was nog 7 dagen voordat ik boetevrij was... Jou antwoord is compleet niet waar, er is helemaal niet naar mijn datum gekeken
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen