Klacht Energiedirect.nl: Te hoge eindafrekening

Klachtnummer
# 163097
Gebruiker
Leida Sabee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door een foute eindafrekening vorig jaar van euro 1500,00 teruggave krijg ik nu een rekening van euro 1379,69

De oplossing

Ik wil en kan die hoge maandlasten niet betalen, en zij willen dat ik euro 300,00 per maand als betalingsregeling moet betalen. Dan kan ik gewoon niet meer eten, Ik vind dat er een andere oplossing voor moet komen.

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Ik vind het jammer om te horen dat u een hoge nota hebt ontvangen. In uitzonderlijke situaties zoals in uw situatie hebben we de mogelijkheid om meer termijnen aan te bieden. Ik zie ook dat u vandaag een afspraak hebt gemaakt met een collega hierover en ik ga ervan uit dat uw klacht hiermee opgelost is. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groet,

    Denis Isabegovic

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen