Opgelost door Energiedirect.nl: te hoge jaarafrekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 55014
Gebruiker
R.A.M. Kropf
Datum
2 reacties

Details

De klacht

bij overstap van essent via consumentenbond meldde ik een dubbele electrameter te hebben maar van enkeltarief gebruik te willen maken omdat dit volgens essent én energie direct als voordeliger voor mij werd beoordeeld werd. geen probleem, het tarief kon altijd aangepast worden. jaarafrekening obv 2 tarief dus veel te hoog. 14-2-2014 online klacht ingediend. werd bevestigd maar verder geen reactie. 14-03 gebeld maar na 27 minuten eruitgegooid (erg druk). dus wederom klachtformulier met reacties als boven. mijn reacties waren beleefd, helaas geen gelegenheid gehad om mijn klacht mondeling beleefd toe te lichten.

dank voor uw bemiddeling

De oplossing

afrekening obv van enkeltarief zoals afgesproken was

2 reacties

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Beste meneer Kropf,Zojuist hebben we telefonisch besproken hoe u ervoor kunt zorgen dat u in het vervolg altijd met enkeltarief bij een energieleverancier begint. We hebben de klacht besproken en opgelost.Met vriendelijke groet, Ilse
  2. Auteur
    R.A.M. Kropf
    Datum
    Ilse heeft me duidelijk gemaakt dat ik blijkbaar een verkeerde inschatting van mijn gebruik maakte. Bedankt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.A.M. Kropf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?