Klacht Energiedirect.nl: te laat en te weinig geld terug

Bianca

Vorig jaar zijn wij overgestapt naar een andere energiemaatschappij en hebben ons contract bij Energiedirect opgezegd. Op 4 oktober 2013 ontving ik een mail dat de eindnota was gemaakt. Het totaalbedrag voor deze nota was € 187,84 in ons voordeel. Ze zouden het bedrag voor 7 november terug betalen. In december hadden we nog niets ontvangen en toen heb ik een mail gestuurd. Er is ook telefonisch contact geweest. Het bedrag zou zo snel mogelijk gestort worden. Op 6 januari ontvingen wij pas een bedrag en dit was 12,44euro te weinig. Ik heb hier een klacht over ingediend en tot op heden niets van gehoord. Ik vind de service ronduit schandalig en snap niet dat hier een hele tijd over heen moet gaan en wij niet op de hoogte worden gehouden! Ik zou van een grote energiemaatschappij als Energiedirect een veel betere service verwachten dan wij tot nu toe hebben gehad!

Ik wil graag het resterende bedrag terug.

Energiedirect.nl
    Beste klant,Naar aanleiding van ons telefonisch contact van vandaag stuur ik je hier nog een bevestiging.Doordat we in mei niet het volledige voorschotbedrag hebben ontvangen was er nog sprake van een openstaand bedrag nadat we de eindnota op hebben gemaakt. Uiteindelijk is dit verrekend met het tegoed en daarom heb je op 6 januari minder ontvangen dan het tegoed van de eindnota.Het probleem had eerder opgelost kunnen worden. We zijn hierin inderdaad niet klantvriendelijk geweest en hebben niet de service verleend die we hadden moeten verlenen. Ik wil je hieroor mijn excuses aanbieden.Groetjes,
    Ralf

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?