Opgelost door Energiedirect.nl: Te trage terugbetaling van foutief afgeschreven eindafrekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 97625
Gebruiker
Roel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In december werd ten onrechte (bleek later) 1300€ afgeschreven als gevolg van een eindafrekening. Los van dat t mij bevreemd dat een 'slimme' energiemeter zo'n fout maakt, heb ik dit laten corrigeren in een mail op 13 januari. Binnen 2 weken zou dit worden opgelost. Na een paar keer bellen, kreeg ik 12 februari te horen van een medewerker dat de verrekening heeft plaatsgevonden en dat pas volgende maand het geld wordt overgemaakt. Dit vind ik veel te lang duren, bovendien heeft energiedirect zich duidelijk niet aan de afspraken gehouden en tot slot was de telefoniste absoluut niet behulpzaam en nam mijn probleem niet serieus.

De oplossing

Zo snel als mogelijk het geld overmaken op mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Beste klant,Ik heb u zojuist geprobeerd te bellen, helaas is dit niet gelukt. We hebben een vast uitbetaalmoment in de maand. Namelijk rond de 13e van de maand. De nota is net te laat opgemaakt om voor de uitbetaling van februari mee te gaan.Je zou echter de automatische incasso van december 2014 kunnen storneren bij je bank. Zo heb je een deel van het bedrag eerder terug op je rekening staan. Het overige bedrag zal dan aan je uitbetaald worden rond de 13e van maart.Ik hoop dat je hiermee voldoende bent geholpen.Met vriendelijke groet, Ilse
  2. Auteur
    Roel
    Datum
    Een reeele oplossing, die eigenlijk de telefoniste al had kunnen geven als ze met me mee had gedacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?