Klacht Energiedirect.nl: uitblijven van mogelijkheid om in te loggen met telkens bericht om emailadres te bevestigen.

T. van der Zwet

Specificatiejaarrekening niet in te zien.
Inloggen lukt niet, reactie telkens is: activeer je emailadres.
Dit inmiddels 9x gedaan. Inmiddels ook wachtwoord gewijzigd maar inloggen bij Energiedirekt lukt nog steeds niet. Ook Chatten met Energieddirekt geen antwoord op de vraag waarom niet kan inloggen.
Telefonisch niet bereikbaar oproep wordt verbroken.

Er per omgaande voor zorgen dat ik wel kan inloggen en de specificatie van de jaarafrekening kan inzien! en niet steeds reactie krijg: activeer je e-mailadres!

Energiedirect.nl
    Beste T. van der Zwet,

Fijn dat de jaarafrekening klaarstaat en dat je die graag wilt inzien.
    Vervelend om dan ook te horen dat je niet kunt inloggen om de afrekening in te zien.

Zojuist heb ik je gebeld maar helaas heb ik je niet kunnen bereiken. Het anonieme oproepje gemist is dan ook van mij geweest.

Ik heb je account verwijderd en opnieuw aangemaakt, hiermee heb ik meteen een nieuwe activatie link gestuurd die 24 uur geldig is. Mocht het nog steeds niet lukken dan wil ik je vragen eerst de cookies te verwijderen en het dan opnieuw te proberen.

Voor de zekerheid heb ik de jaarafrekening alvast per mail toegestuurd zodat je die alvast kunt inzien.

Ik hoop dat je hiermee voldoende bent geholpen voor nu. Kom je er nog steeds niet uit dan kan je ons ook een berichtje via Facebook op Twitter toesturen.

Groetjes,
    Nabila
    Webcare energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?