Klacht Energiedirect.nl: Vals contract

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 534939
Gebruiker
Klacht
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil overstappen omdat ik onder valse beloftes door zo een call center ben benaderd dat ik een goedkoop maand tarief kon hebben en dat blijkt bij mijn jaarafrekening niet het geval te zij. Ik ben dus onder valse voorwendselen aangemeld. Ik wil nu kwijtschelding van mijn boete omdat ik onder mijn contract uit wil komen. Ik ben heel boos ik moet daarom nu terug betalen maar het contract klopt niet wat mij toen is aangeboden. Jullie werken met dit soort bedrijfjes en ik vind dit een grote schande dat ik daardoor in de problemen ben gekomen.

De oplossing

Kwijtschelding van mijn boete bij vroegtijdige opzegging.

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Vervelend om te horen dat je moet bijbetalen op de jaarafrekening.
    Uiteraard gaan we dit voor je uitzoeken en proberen hier een passende oplossing voor te vinden.

    Zou je mij een e-mail met je persoonsgegevens kunnen mail naar webcare@energiedirect.nl
    Ik zie je mail graag tegemoet om je verder te kunnen helpen.

    Groetjes Nabila,
    Webcare energiedirect.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Er is helemal niks meegedaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen