Opgelost door Energiedirect.nl: Valse voorlichting en riekt naar oplichtiing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 313570
Gebruiker
A. Croese
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door colporteur aan de deur aanbod gehad met energie voorstel. Volgens zijn tablet kwam hij uit op een maandbedrag van € 119,00. Volgende dag na veel heen en weer gebel kreek ik een e-mail met contract voorstel. Bij nader bestudering bleek aanbod nu € 158,00 per maand.

De oplossing

Ik heb gewoon aanbieding geannulleerd.

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Ik wil u bedanken voor uw tijd en het prettige gesprek.

    U heeft duidelijk aan mij aangegeven hoe alles precies is verlopen. Ondanks de vriendelijkheid van de collega's is de berekening niet correct geweest.

    Het contract heeft u inmiddels geannuleerd bij ons.

    Zoals in het gesprek aangegeven heb ik dit doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling zodat zij dit kunnen opnemen en verbeteren.

    Dank u wel voor het signaal en uw eerlijkheid hierin.

    Met vriendelijke groet,

    Angelique
    Klantenservice Energiedirect.nl
    Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Croese
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niet echt iets om op te lossen maar zij gaan er intern mee aan de gang. Werd netjes te woord gestaan.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen