Klacht Energiedirect.nl: Waarom moet ik zoveel betalen

Klachtnummer
# 409978
Gebruiker
Brenda
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik moet bijna 3000 euro betalen aan energie direct.. ik zit bij budgetbeheer en deze kan mij geen standen geven zij hebben t doorgeschoven naar een incassoburo en nu heeft t incasso buro en energie direct geen informatie meer

De oplossing

Duidelijkheid

1 reactie

  1. Auteur
    Energiedirect.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag Brenda,

    Fijn je telefonisch gesproken te hebben. Ik heb de meterstanden van de eindafrekening doorgestuurd via de mail.

    Met vriendelijke groet,
    Jennifer

    Webcare energiedirect.nl

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen