Klacht Energiedirect.nl: Word afgesloten

T

Ik word 7 oktober afgesloten van gas en licht, voor mijn werk zit ik veel in het buitenland
Vandaar te late betaling! Het bedrag uiteindelijk op het laatste nippertje betaald
Normaal betaald mijn moeder de rekeningen als ik in het buitenland zit, maar door ziekenhuis opname is dit dus niet gebeurd ,en heb ik bij thuiskomst snel alle rekeningen betaald
Ik heb nu verder geen schuld bij de leverancier
Ik wil dit heel graag oplossen plus ze mogen toch niet afsluiten in de winter maanden?

Aangesloten blijven en verder alle termijn bedragen optijd betalen

Energiedirect.nl
    Beste klant,Naar aanleiding van je bericht hier op het klachtenkompas geef ik je graag een reactie.
    Je geeft aan op 7 oktober afgesloten te worden. Ik neem aan dat je 7 november bedoelt. Een vergissing is menselijk.Je geeft ook aan dat je op het laatste nippertje de openstaande rekening betaald hebt. Helaas kan ik hiervan in onze administratie niets terugvinden. We hebben vanaf juli 2013 geprobeerd je voorschotbedragen te incasseren, helaas is geen enkele incassopoging geslaagd. Hiervan hebben we je meermaals op de hoogte gebracht op verschillende manieren. Via e-mail en per brief hebben we geprobeerd je te informeren over de status van je betalingen aan energiedirect.nl. De e-mails zijn verzonden naar het hotmail.com adres welke je bij de aanmelding hebt doorgegeven. De brief is naar je adres verstuurd. Ik neem aan dat door je verblijf in het buitenland deze meldingen aan je aandacht zijn ontsnapt. Ik hoop dat je begrijpt dat energiedirect.nl in deze gedaan heeft wat we konden. Wanneer we op onze herhaaldelijke verzoeken een betaling te doen, óf in contact met ons te treden geen reactie krijgen, kunnen wij niets anders dan de overeenkomst beeïndigen. Ik realiseer me dat dit echt vervelend voor je is. Ik kan de beeïndiging echter niet meer terug draaien. Ik adviseer je dan ook om jezelf zo spoedig mogelijk bij een nieuwe energieleverancier aan te melden, zodat je in ieder geval niet zonder stroom en gas komt te zitten.Met vriendelijke groeten, Lisette

Ook een klacht indienen over Energiedirect.nl?