Klacht EnergieFlex: afbreking klopt van geen kant

Klachtnummer
# 185471
Gebruiker
bakker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

na stippen van het contract rekening gekregen van 178 euro
terwijl er nog een borg van 300 euro is daar
en laatste te goed was min 26 euro ongeveer
dat reken sommetje klopt volgens mij niet

De oplossing

graag een terechte afrekening met specificaties

1 reactie

  1. Auteur
    EnergieFlex
    Datum
    Geachte heer Bakker,

    Onlangs is de eindafrekening naar u verstuurd. Helaas was er geen bijlage toegevoegd in de e-mail.
    Wij hebben deze vandaag alsnog naar u verstuurd.
    In de eindafrekening ziet u wat uw heeft verbruikt over de periode 01-02-2016 tot en met 14-07-2016.
    Daarnaast ziet u wat u in die periode heeft betaald aan voorschot, waarborg en opwaarderingen voor het energietegoed.
    Standaard wordt er een opzegvergoeding van €50 in rekening gebracht.

    Uit de eindafrekening blijkt dan dat u nog €172,07 dient te voldoen.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Heeft u nog vragen?
    Neemt u dan contact op via 088 - 304 10 00 of per e-mail via klantenservice@energieflex.nl op werkdagen van 08:30 tot 19:00 uur.
    Antwoorden op veel gestelde vragen en meer informatie over onze producten en diensten vindt u op www.energieflex.nl.


    Met vriendelijke groet,

    Backoffice Energieflex
    Nevelgaarde 44
    3436 ZZ Nieuwegein
    T +31 (0)88 - 304 10 00

    meterstand@energieflex.nl
    www.energieflex.nl

Ook een klacht indienen over EnergieFlex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen