Klacht EnergieFlex: Amateurisme ten top

KeepowOne

Zaken met zo een impact als Gas en Elektra dienen serieus genomen te worden. De onmacht die je voelt bij dit schandalige bedrijf is groot. Ik heb meerdere e-mails gehad met verschillende bedragen en ben elk vertrouwen kwijt. Heraansluitkosten berekenen voordat je bent afgesloten? Naar aanleiding van dit heb ik een mail gestuurd naar Radar,Kaas,ACM en via het juridisch loket bijstand gevraagd.

Een profesionele klantenservice.

EnergieFlex
    Geachte heer Kathmann,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij begrijpen de verwarring.

Op 8 juli hebben wij u een heraansluitfactuur toegestuurd waarvan wij op 11 juli een deel hebben ontvangen.
    Daarna hebben wij u nog een e-mail gestuurd met inderdaad een ander bedrag.

In uw e-mail van 7 juli geeft u aan pas voor begin augustus te kunnen betalen en indien dit niet mogelijk zou zijn vanuit ons, u de door u betaalde borg verrekend ziet met het openstaande bedrag. Het restant had u graag teruggestort gekregen.

Dit is dan ook de reden dat wij het bedrag van de factuur in de e-mail van 11 juli hebben verhoogd. Het positieve en negatieve energietegoed op de heraansluitfactuur wordt voor u opgewaardeerd. Echter wanneer de factuur eind van de maand pas betaald kan worden, houden wij rekening met het feit dat er meer aan positief energietegoed in rekening wordt gebracht, zodat u niet het risico loopt dat u binnen een aantal dagen weer rood staat.

De laatste e-mail die wij u op 11 juli hebben toegestuurd betrof een betaling van € 121,00. Dit is het bedrag dat nog open staat op de heraansluitfactuur, daar wij inmiddels € 70,00 hebben ontvangen.

Wij vinden het vervelend dat deze onduidelijkheid heeft geleid tot een negatieve review en hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht dit niet het geval zijn, adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Tevens zullen wij u ook per e-mail informeren, zoals u heeft gevraagd in uw laatste e-mail.

Klantenservice Energieflex

Ook een klacht indienen over EnergieFlex?