Opgelost door EnergieFlex: Eindafrekening laat erg lang op zich wachten!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 280002
Gebruiker
Krugie20
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanaf 2-10-2017 ben ik overgestapt naar een andere leverancier. Heb na een week contact opgenomen met energieflex wanneer ik mijn eindafrekening zou krijgen. Er is toen niet erg beleefd verteld dat dit 6 weken moest gaan duren. Vandaag nogmaals gebeld hoe het er voor stond. Nu zou het begin december gaan worden!! Mag dit zomaar? Waarom moet dit zo lang duren? Krijg ik ook rente over het teveel betaalde?

De oplossing

De eindafrekening binnen een week. Dan is ook de maximale termijn van 6 weken verstreken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Krugie20
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie via klachtenkompas maar de eindafrekening was ineens gemaakt. Teveel betaalde is nog niet retour.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over EnergieFlex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen