Opgelost door EnergieFlex: Eindafrekening Te laat

P-Borgman

Op 5 april overgestapt van energieleverancier, dit betekent dat eindafrekening binnen 42 dagen hoort te komen, tot op heden dus nu al 2 dagen over de termijn van 42 dagen heen, geen eindafrekening.
Als ze geld van je krijgen zijn ze wel snel, maar andersom???

Binnen 48 uur eindafrekening en binnen 5 werkdagen het tegoed retour.

Geachte heer Borgman,

Wij willen u bedanken voor uw reactie op Klachtenkompas.nl.

Uit onze administratie blijkt inderdaad dat uw eindafrekening nog niet is opgesteld, terwijl dit wel het geval dient te zijn. Wij hebben uw klacht dan ook met spoed kenbaar gemaakt bij onze afdeling debiteurenbeheer.

Een dergelijk spoedverzoek vanaf de klantenservice wordt altijd binnen 5 werkdagen opgelost. In uw geval zullen wij uw eindafrekening zo spoedig mogelijk opstellen en per e-mail aan u verzenden.

Indien uit uw eindafrekening blijkt dat u een bedrag tegoed heeft van ons, zullen wij binnen 10 werkdagen de overboeking verrichten naar het bij ons bekende rekeningnummer. Deze termijn is op 10 werkdagen gesteld, daar dit de mogelijkheid biedt om enkele controles uit te voeren op de ingeplande uitbetaling.

Leroy Bakker
    Medewerker Klantenservice
    Geachte heer Borgman,

Naar aanleiding van uw klacht op Klachtenkompas.nl zijn wij direct aan de slag gegaan. Inmiddels is uw eindafrekening opgesteld en per e-mail aan u verzonden.

Ook hebben wij direct de controles uitgevoerd, zodat wij de terugbetaling eerder kunnen verrichten dan de voorgenoemde 10 werkdagen. Op 20-05-2016 zullen wij de overboeking aan het einde van de werkdag verrichten naar het bij ons bekende rekeningnummer, waardoor u de betaling nog voor het weekend tegemoet kunt zien.

Leroy Bakker
    Medewerker Klantenservice
    P-Borgman
    Na reactie Energieflex was de eindafrekening er binnen 1 uur, nu nog afwachten of het geld er op tijd is.
    Geachte heer Borgman,

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.
    U heeft aangegeven af te wachten of wij het geld tijdig zullen overmaken.

Uit uw gegevens blijkt dat wij het bedrag op 25 mei 2016 naar uw rekeningnummer hebben overgemaakt.

Wij kunnen dan ook concluderen dat u het bedrag tijdig retour heeft mogen ontvangen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Heeft u nog vragen?
    Neemt u dan contact op via 088 - 304 10 00 of per e-mail via klantenservice@energieflex.nl op werkdagen van 08:30 tot 19:00 uur.
    Antwoorden op veel gestelde vragen en meer informatie over onze producten en diensten vindt u op www.energieflex.nl.

Klantenservice
    Nevelgaarde 44
    3436 ZZ Nieuwegein
    T +31 (0)88 - 304 10 00

klantenservice@energieflex.nl
    www.energieflex.nl

**Wij willen het milieu graag ontzien door o.a. de papierstroom te beperken. Daarom hebben wij er voor gekozen zoveel mogelijk digitaal met u te communiceren en u te vragen indien dit niet strikt noodzakelijk is hier geen afdrukken van te maken.**
    P-Borgman
    Het tegoed van eindafrekening is op tijd betaald.

Ook een klacht indienen over EnergieFlex?