Opgelost door EnergieFlex: Energieflex weinig flexibel

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 315791
Gebruiker
W.M.G. van den Oever
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Energieflex communiceert totaal niet. Door tussenkomst van de Consumentenbond kwam er na zes weken een reactie. Afrekenen is ook niet hun sterkste kant evenals de boekhouding. Moest voor 25 mei de meterstanden doorgeven en nu, 2 augustus, heb ik mijn teveel betaalde voorschotten ter waarde van €269,- terugontvangen. Verder betaal ik maandelijks hetzelfde voorschot doch volgens Energieflex is dat niet zo als ik de eindafrekening mag geloven. Mijn bankrekening zegt echter andere bedragen.

De oplossing

Oplossing is er al. Stap per zes augustus over naar een andere leverancier. Deze nemen tevens de boetebedragen voor hun rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    EnergieFlex
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer van den Oever,

    Bedankt voort uw e-mail.

    De afrekening loopt tot 25 mei. Om die reden nemen wij niet het gehele termijnbedrag voor die maand, maar berekenen wij dit tot 25 mei.
    Alles wat u meer heeft betaald voor de maand mei, zullen wij op de eindafrekening opnemen en verrekenen.

    Wij hebben begrepen dat u gaat overstappen. De overstap hebben wij nog niet doorgekregen van uw nieuwe leverancier. Om die reden zal de incasso voor de maand augustus ook worden geïncasseerd. Op de eindafrekening zullen wij alle overige betalingen meenemen en verrekenen. Alles wat u teveel heeft betaald, wordt teruggestort op uw rekening.

    Mocht u hier verder nog vragen over hebben, horen wij dat graag.

    Met vriendelijke groeten,

    Alissa van EnergieFlex

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.M.G. van den Oever
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ben zelf opgestapt. Ik wil niet blijven bij dit bedrijf dat de naam bedrijf niet waardig is. Ze moeten eerst maar eens een echte boekhouder in dienst nemen.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over EnergieFlex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen