Opgelost door EnergieFlex: Energieflex weinig flexibel

angry Opgelost
W.M.G. van den Oever

Energieflex communiceert totaal niet. Door tussenkomst van de Consumentenbond kwam er na zes weken een reactie. Afrekenen is ook niet hun sterkste kant evenals de boekhouding. Moest voor 25 mei de meterstanden doorgeven en nu, 2 augustus, heb ik mijn teveel betaalde voorschotten ter waarde van €269,- terugontvangen. Verder betaal ik maandelijks hetzelfde voorschot doch volgens Energieflex is dat niet zo als ik de eindafrekening mag geloven. Mijn bankrekening zegt echter andere bedragen.

Oplossing is er al. Stap per zes augustus over naar een andere leverancier. Deze nemen tevens de boetebedragen voor hun rekening.

EnergieFlex
    Beste heer van den Oever,

Bedankt voort uw e-mail.

De afrekening loopt tot 25 mei. Om die reden nemen wij niet het gehele termijnbedrag voor die maand, maar berekenen wij dit tot 25 mei.
    Alles wat u meer heeft betaald voor de maand mei, zullen wij op de eindafrekening opnemen en verrekenen.

Wij hebben begrepen dat u gaat overstappen. De overstap hebben wij nog niet doorgekregen van uw nieuwe leverancier. Om die reden zal de incasso voor de maand augustus ook worden geïncasseerd. Op de eindafrekening zullen wij alle overige betalingen meenemen en verrekenen. Alles wat u teveel heeft betaald, wordt teruggestort op uw rekening.

Mocht u hier verder nog vragen over hebben, horen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Alissa van EnergieFlex

W.M.G. van den Oever
Ben zelf opgestapt. Ik wil niet blijven bij dit bedrijf dat de naam bedrijf niet waardig is. Ze moeten eerst maar eens een echte boekhouder in dienst nemen.

Ook een klacht indienen over EnergieFlex?