Opgelost door EnergieFlex: Géén teruggave Energieflex na eindafrekening !

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 315171
Gebruiker
G.T. van den Broek
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 16 mei 2018 was het contract afgelopen bij Energieflex,kreeg pas op 6 juli 2018 de eindafrekening waarbij een teruggave van 287,15 op mijn rekening zou worden gestort.Dit is NIET gebeurt; wacht nog steeds op mijn geld !!!!

Gewenste oplossing

Verwacht op zijn minst een schuldbekentenis voor de te lange afhandeling van de eindnota, het BINNEN 48 uur retour storten van het verschuldigde bedrag op mijn rekening èn excuses !
Geboden oplossing
HOERA,vandaag was ECHT het verschuldigde bedrag 287,15 op mijn rekening gestort. Afspraak nagekomen,goed gedaan Energieflex !
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    EnergieFlex
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Van den Broek,

    Wat vervelend dat de uitbetaling zo lang op zich laat wachten. Het bedrag zal deze week op de bij ons bekend rekeningnummer worden overgemaakt.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met energieke groet,

    Vernon

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over EnergieFlex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen