Klacht EnergieFlex: Geen welkomskorting Energieflex.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 316973
Gebruiker
Gebruiker1533806417
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er is mij bij aanvang van mijn energiecontract bij Energieflex, een welkomspremie beloofd van 170 Euro. Hoewel de eindafrekening inmiddels al een poosje geleden heeft plaatsgevonden, heb ik niets meer vernomen omtrent deze premie. Ik heb een paar maal een vraag hierover gesteld via de mail en een automatisch antwoord ontvangen, geen werkelijke, inhoudelijke reactie. Ook heb ik telefonisch contact gehad, de medewerker beaamde dat ik inderdaad recht had op de premie, hij zou dit doorgeven aan de afdeling : "finance". De oorzaak van het niet uitbetalen was het onlangs in gebruik nemen van een nieuw systeem.......Sindsdien helaas niets meer vernomen.

De oplossing

Graag zsm uitbetaling van mijn welkoms premie.

1 reactie

  1. Auteur
    EnergieFlex
    Datum
    Beste heer Gemser,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Onze excuses dat wij u niet hebben geïnformeerd over de verdere afhandeling. De nodige actie is wel ondernomen, echter is er aan u geen bevestiging gestuurd waardoor u tot op heden niet op de hoogte bent van onze acties.

    Er is vandaag een creditnota opgesteld voor het uitkeren van de beloofde welkomstkorting van € 170,00.Dit bedrag zal binnen 10 dagen op uw rekening worden gestort. Mocht het na 10 dagen niet op de rekening staan, horen wij dat uiteraard graag van u.

    Onze excuses voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,

    Alissa van EnergieFlex

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1533806417
Datum
Uiteindelijke oplossing
Aangeboden is om BINNEN 10 dagen de verschuldigde "welkomskorting" te betalen. Gezien de eerdere ervaringen die ik al van andere mensen las, over deze problematiek, was ik er al bang voor......we zijn nu 11 dagen verder en natuurlijk GEEN betaling ontvangen. Dat moet ik als consument bij EnergieFlex eens proberen : niet betalen, vervolgens een termijn beloven ( die ik natuurlijk ruim neem) en dan gewoon weer niet betalen. Ik wil dat men vandaag overgaat tot betalen, anders ga ik via de officiële instanties een klacht indienen. Schandalig zeg, echt nog nooit meegemaakt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over EnergieFlex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen