Klacht EnergieFlex: Mail word genegeerd

Boelie19

Ik dreig te worden afgesloten omdat de winterdekking niet betaald heb ik hem via mail paar keer gevraagd om dit gespreid te mogen doen maar men laat niets horen terwijl ik keurig heb opgewaardeerd nu word ik dus gewoon zo behandeld ik wil graag warmte en energie behouden dit moet toch op te lossen zijn

Graag een regeling voor de dekking en gewoon bij u blijven als klant u was zo vriendelijk om ons bij de aanmelding te helpen dit moet toch op een menselijke manier op te lossen zijn zonder mensen af te gaan sluiten terwijl stroom en gas zijn betaalt dmv opwaarderen

EnergieFlex
    Beste heer Koster,

Bij uw aanmelding heeft u de zomerdekking betaald. Dat was het eerste deel van het dekkingstegoed. Zoals u wellicht weet is de winterdekking het tweede deel van het dekkingstegoed. Nadat wij de eerste factuur voor de winterdekking hebben verstuurd, hebben we nog twee herinneringen verstuurd zodat onze klanten in totaal bijna 6 weken de tijd hebben gehad om de factuur te betalen. Het spijt ons dat het u niet gelukt is de factuur op tijd te betalen.

Op uw mail van gisterochtend heeft u inmiddels een reactie van ons ontvangen. Mochten wij niet hebben gereageerd op eerdere mails over dit onderwerp dan geven wij hierbij aan dat dat natuurlijk niet de bedoeling was. Wij streven er naar om op alle mails binnen 5 dagen te reageren.

Vanzelfsprekend willen wij graag dat u klant blijft bij ons. U kunt daarvoor contact opnemen met onze afdeling klantenservice via telefoonnummer (088) 304 10 00. Onze collega's leggen u dan uit hoe we uw heraansluiting in gang kunnen zetten.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice EnergieFlex
    ^Ralph
    Boelie19
    Men laat zelf niets horen op mijn mails mbt de dekking(borg) en nu word er naar mij gewezen zodat zij kunnen af sluiten zodat ze dan gedekt zijn ik wil een oplossing dat is duidelijk ze hadden kunnen reageren op mijn eerdere mails. Ik voel me opgelicht en op een verkeerd been gezet met de mooie praatjes voor de telefoon. Dan word mijn naam gewoon genoemd in de reactie ik heb ook recht op privacy dit is pure schending wat er nu gebeurd en onacceptabel en ik mag weer 59 betalen daaaag
    EnergieFlex
    Beste heer, mevrouw,

Naar aanleiding van uw bovenstaande reactie hebben wij u net een e-mail gestuurd.

Met vriendelijke groeten,

Klantenservice EnergieFlex
    ^Ralph
    Boelie19
    Er is geen enkele oplossing geboden en mijn vragen zijn onbeantwoord gebleven ze sturen en slap excuus dat mijn naam is genoemd waar ik niet akkoord mee ben ik ga het als er geen oplossing komt naar de media sturen want zij zijn fout door mijn eerdere mails te negeren. Je word gewoon afgesloten terwijl je gas en elektra hebt betaald en weigeren om de winterdekking in termijnen te doen. Ik reeg vandaag de brief van liander al belachelijk dat dit in Nederland kan dit is puur machtsmisbruik

Boelie19

Ook een klacht indienen over EnergieFlex?