Klacht EnergieFlex: Totaal geen contact en doen maar wat

j.w.

1 jaar lid geweest en ze cashen alleen maar.
Reageren niet op mail, aanpassing voorschotbedragen, geen meterstandopname maar gokken het, geen welkomstpremie en de beeindiging door de nieuwe leverancier komt dus niet door. Geen contact met netbeheerder kennelijk want ze weten de eindstand dus niet.
Hoe kunnen zij toch energieleverancier worden.

Eens de post lezen die binnenkomt.

Beste heer Lambeck,

Allereerst hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons telefonisch te woord te staan over uw klachten. EnergieFlex is een snelgroeiend bedrijf met vele tevreden klanten. Helaas gaat er ook wel eens iets mis en dat is in uw geval ook gebeurd. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening maar gebruiken uw informatie zeker om onze dienstverlening te verbeteren zodat we nog meer tevreden klanten krijgen. Nogmaals hartelijk dank voor de tijd die u voor ons genomen heeft en wij hopen dat u in de toekomst nog eens aan ons denkt als u zoek bent naar een nieuwe energieleverancier zodat u dan ook zelf kunt ervaren dat het beter gaat.

j.w.
    Dat met dezelfde klacht van 1 maand geleden op Gaslicht.com niks is gedaan verbaast me dan.
    Ik wacht met een reactie tot alles zoals beloofd is ingetrokken.
    Beste heer Lambeck,

We hebben uw reactie op gaslicht.com over het hoofd gezien want anders hadden we daar direct al op gereageerd. We zijn benieuwd naar uw definitieve reactie.

j.w.
    Je bent weer niet op de hoogte. Daar is wel op gereageerd met de betaling van de welkomstpremie, de rest dringt dus niet door.
    Ik heb inmiddels voor de 3e keer het voorschotbedrag gestorneerd en weer krijg ik een stornobrief.
    Moet je niet eens ingrijpen op het geautomatiseerde systeem?
    Beste heer,

De betaling van de welkomstpremie is inderdaad bij ons bekend. Over uw opmerking over de stornobrief heeft u inmiddels een mail van ons ontvangen.

j.w.
    ZE DOEN MAAR WAT. Ze willen nog een voorschotbedrag over augustus terwijl ik 3 augustus ben overgestapt. En sturen me weer een jaarrekening terwijl ik om een eindafrekening vraag. Totale puinhoop daar.

j.w.

Ook een klacht indienen over EnergieFlex?