Klacht EnergieFlex: Totaal geen contact en doen maar wat

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 189023
Gebruiker
j.w.
Datum
6 reacties

Details

De klacht

1 jaar lid geweest en ze cashen alleen maar.
Reageren niet op mail, aanpassing voorschotbedragen, geen meterstandopname maar gokken het, geen welkomstpremie en de beeindiging door de nieuwe leverancier komt dus niet door. Geen contact met netbeheerder kennelijk want ze weten de eindstand dus niet.
Hoe kunnen zij toch energieleverancier worden.

De oplossing

Eens de post lezen die binnenkomt.

6 reacties

  1. Auteur
    EnergieFlex
    Datum
    Beste heer Lambeck,

    Allereerst hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons telefonisch te woord te staan over uw klachten. EnergieFlex is een snelgroeiend bedrijf met vele tevreden klanten. Helaas gaat er ook wel eens iets mis en dat is in uw geval ook gebeurd. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening maar gebruiken uw informatie zeker om onze dienstverlening te verbeteren zodat we nog meer tevreden klanten krijgen. Nogmaals hartelijk dank voor de tijd die u voor ons genomen heeft en wij hopen dat u in de toekomst nog eens aan ons denkt als u zoek bent naar een nieuwe energieleverancier zodat u dan ook zelf kunt ervaren dat het beter gaat.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice EnergieFlex
    ^Ralph
  2. Auteur
    j.w.
    Datum
    Dat met dezelfde klacht van 1 maand geleden op Gaslicht.com niks is gedaan verbaast me dan.
    Ik wacht met een reactie tot alles zoals beloofd is ingetrokken.
  3. Auteur
    EnergieFlex
    Datum
    Beste heer Lambeck,

    We hebben uw reactie op gaslicht.com over het hoofd gezien want anders hadden we daar direct al op gereageerd. We zijn benieuwd naar uw definitieve reactie.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice EnergieFlex
    ^Ralph
  4. Auteur
    j.w.
    Datum
    Je bent weer niet op de hoogte. Daar is wel op gereageerd met de betaling van de welkomstpremie, de rest dringt dus niet door.
    Ik heb inmiddels voor de 3e keer het voorschotbedrag gestorneerd en weer krijg ik een stornobrief.
    Moet je niet eens ingrijpen op het geautomatiseerde systeem?
  5. Auteur
    EnergieFlex
    Datum
    Beste heer,

    De betaling van de welkomstpremie is inderdaad bij ons bekend. Over uw opmerking over de stornobrief heeft u inmiddels een mail van ons ontvangen.

    Met vriendelijke groeten,

    Klantenservice EnergieFlex
    ^Ralph
  6. Auteur
    j.w.
    Datum
    ZE DOEN MAAR WAT. Ze willen nog een voorschotbedrag over augustus terwijl ik 3 augustus ben overgestapt. En sturen me weer een jaarrekening terwijl ik om een eindafrekening vraag. Totale puinhoop daar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
j.w.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over EnergieFlex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen