Klacht Energiemanager: Opdringerige energieleveranciers en callcenters

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 292883
Gebruiker
Mieke2007
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij worden bijna wekelijks gebeld door van die callcenters die energie prijzen vergelijken. Wij staan genoteerd bij het bel-me-niet.nl en ondanks dat blijven ze ons lastig vallen. Of we nu schelden, ophangen, het maakt helemaal geen verschil. Soms bellen ze dagelijks of meerdere keren per dag ik word er helemaal gek van. Het moeilijker en onaantrekkelijker maken om mensen te gaan stalken met oa boetes en andere repressailes. Dat geld ook voor de agressieve huis aan huis verkooppraatjes van Eneco, Nuon, oxxio. Als je echt zo goed bent als je zegt heb je al die agressie en opdring middelen niet nodig. Ik haat die mensen die vooral kwetsbare mensen als ons die bijna geen nee durven zeggen, dan maar erop gooien kan niet want ik heb bewindvoering. Simpel NEE moet genoeg zijn. Ik heb al eens een oxxio man aan de deur gehad die me zo’ n 20 min voor de deur heeft lopen smeken hem binnen te laten voor een contractje op te stellen. Zielig gewoon.

De oplossing

Bel me niet register hanteren, stoppen met al die enquete’s waarbij je mensen van alles wil aansmeren. Mensen tikken omdat ze een telefoon kunnen winnen en meteen moet je allerlei vragen over energie, puzzelbrein, autoverzekering etc etc invullen. Daar vragen mensen niet om ze willen enkel die telefoon winnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Energiemanager is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Mieke2007
    Datum
    That geen reactive is ook een reactive he!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mieke2007
Datum
Uiteindelijke oplossing
geen oplossing en niet eens een reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Energiemanager?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen