Klacht Energietelecom.nl: Voorstel onder valse voorwenselen

TT Hoogendoorn

Deed zich voor alsof ze bellen namens je huidig energie leverancier, of je tevreden bent en doet vervolgens voorstel voor verlenging contract.
Verlenging blijkt gewoon andere energie leverancer.
Opletten geblazen dus!

- Mijn gegevens verwijderden uit het systeem
- Mensen benaderen met de duidelijke ondubbelzinnige melding dat ze een concurrerend aanbod doen en niet spreken namens de huidige energieleverancier
- Duidelijk zijn hoe ze aan mijn persoonsgegevens zijn gekomen

Energietelecom.nl
    Beste klant,

Wij betreuren het enorm dat u zich genoodzaakt voelde om uw klacht hier te plaatsen en bieden u daar onze excuses voor aan.

Hartelijk bedankt voor uw feedback. Helaas hebben wij momenteel niet voldoende informatie voorhanden om uw klacht naar behoren op te lossen.

Wij willen u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via onze klantenservice via info@energietelecom.nl zodat wij samen aan een gepaste oplossing kunnen werken.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

Energietelecom

TT Hoogendoorn
Beste Energietelecom. Het plaatsen van een publieke klacht is in de eerste plaats van nut voor andere consumenten, het buiten het publieke domein proberen op te lossen van een klacht past niet bij die context. Alle mij voorhande zijnde informatie heb ik reeds geplaatst, en het gekoppelde referentienummer zou verder voldoende moeten zijn voor het maken van eventuele extra data koppelingen. Gevraagde oplossingen zijn ook duidelijk genoeg met drie mogelijke punten om op te scoren. Een beantwoording van de vraag hoe jullie aan persoonsgegevens komen van mensen die geen relatie met jullie onderhouden is wat mij betreft het interessantst. Mijn persoonsgegevens verwijderen is verder een simpele handeling. Kortom, graag inhoudelijk reageren. Met vriendelijke groet, TT Hoogendoorn

Ook een klacht indienen over Energietelecom.nl?