Klacht Energieveiling.com: Energieveiling.com reageert niet op vragen (en het aanbod is niet altijd juist)

P. de Groot

Op 7 oktober geeft Energieveiling.com aan (bij 1.630 kwh en 127 m3) € 433,27 per jaar (exclusief welkomstkorting) en als ik op Aanvragen klik vermeldt Essent € 467,92. Hoe kan dat?
Ik stel via de site bovenstaande vraag en ontvang een ontvangstbevestiging met als afzender info@energieveiling.com en vervolgens wordt het stil. Op 16 oktober beantwoord ik de ontvangstbevestiging met de vraag waarom ik nog geen reactie ontvangen heb. Ik ontvang dan gelijk 'Bericht niet bezorgd' (Delivery Status Notification (Failure)). Op 23 oktober herhaalt dit zich.

Inhoudelijk antwoord op mijn vraag.
Reageren op een via de site gestelde vraag.
Een werkbaar e-mail adres gebruiken (en die op de site vermelden).
En natuurlijk zorgen dat de info (berekeningen/tarieven/aanbod) op de site overeenkomt met het aanbod van de energieleverancier als ik op 'Aanvragen'. klik.
PS De energieleverancier was Essent aan wie ik de vraag ook gesteld heb.Die hebben mij gebeld om een aanbod te doen. Dat was niet mijn vraag en ik kan in een telefoongesprek de bedragen zo snel niet vergelijken met de berekeningen op Energieveiling.com. Met was echter niet bereid om mij het aanbod te mailen (wel een contract met 14 dagen bedenktijd). Afgesproken was dat mijn vraag nog wel inhoudelijk beantwoord zou worden en dit is niet gebeurd.

Wij vinden dat Energieveiling.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

P. de Groot
Er is geen enkele reactie van Energieveiling.com.

Ook een klacht indienen over Energieveiling.com?