Opgelost door Energiewacht : huur boiler,twee betalen en maar 1 huren.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38819
Gebruiker
Arjowitvoet
Datum
4 reacties

Details

Klacht

IK heb al eerder een klachtenformulier ingevuld,maar nog steeds niets gehoord.
Hen telefonisch kontakt gehad met de consumentenbond die mij adviseerde het nogmaals via dit formulier te proberen.

Gewenste oplossing

graag z.s.m.het geld terugtsorten op mijn girorekening
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    Energiewacht Groep
    Datum
    Geachte heer Witvoet,Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op! Met vriendelijke groet,Energiewacht Groep
  2. Auteur
    Arjowitvoet
    Datum
    bedankt voor uw reaktie,met vriendelijke groet,arjo witvoet
  3. Auteur
    Arjowitvoet
    Datum
    IK ben inmiddels gebeld door iemand van de energiewachtgroep en het was een erg klantvriendelijk gesprek.
    En het belangrijkste;het teveel betaalde bedrag zullen ze nog deze week terugstorten.
    Al met al ben ik dus heel tevreden over de afhandeling.
  4. Auteur
    Arjowitvoet
    Datum
    De klacht is heel goed opgelost.
    ben nu weer een tevreden klant van de energiewachtgroep.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energiewacht ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen