Klacht Energiewacht : Niet goed regelbare kamertemperatuur

sad Niet opgelost
koudvuur

Energiewachtgroep in Zwolle heeft ons een nieuwe verwarmingsketel geleverd ter vervanging van de oude. (24 okt. 2017) Na ingebruikname bleek dat de vloerverwarming niet werkte en daarna is er zeker 25 keer een monteur geweest om de boel weer in orde te maken. We hebben zelfs een (onafhankelijke) expert gehad om een oplossing te zoeken. De thermostaat met bijbehorende unit was verwijderd en door een nieuwe vervangen. Uit eindelijk hebben ze het proberen op te lossen door er nog een thermostaat bij te plaatsen, zodat we nu een thermostaat boven hebben en een inde kamer. We zijn nu inmiddels een jaar verder en we kunnen er geen stabiele temperatuur mee krijgen. Inmiddels moeten we betalen als ze onze temperatuur komen regelen omdat we het zelf niet voor elkaar krijgen. Wat moeten wij doen?

De twee thermostaten zodanig aanpassen vervangen of zodanig aanpassen dat we de kamertemperatuur met de thermostaat in de kamer kunnen regelen.
Zo was het met de oude ketel en zo hoort het ook met de nieuwe te zijn.
De winter staat voor de deur en wij willen niet nog een winter om de haverklap in de kou zitten.
In eerste instantie is de storing opgelost op 1 nov. en werkte de cv weer, maar bleef continu tussen 22 en 23 graden, wat natuurlijk te warm is in huis. We hebben hem toen handmatig naar beneden bijgesteld zodat het naar 21 graden ging, maar gisteren 9 nov. stopte hij er weer mee. De monteur is er toen weer bijgeweest, maar gisteravond werd het niet warmer dan 19.5graden en dat is ook vandaag zo. Dus de open hard er maar bij aan en maandag weer bellen. het blijft onbetrouwbaar.

Beste meneer/mevrouw Kiers,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw klacht. Deze is inmiddels doorgestuurd naar de betreffende afdeling binnen ons bedrijf en zij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op.

Energiewacht groep
    Goedemiddag,

Als het goed is, is uw thermostaat inmiddels naar tevredenheid bijgesteld. Wij sluiten hiermee deze dialoog.

afdeling klantenservice

Ook een klacht indienen over Energiewacht ?