Klacht Energiewacht : Niet goed regelbare kamertemperatuur
Details
Klacht
Energiewachtgroep in Zwolle heeft ons een nieuwe verwarmingsketel geleverd ter vervanging van de oude. (24 okt. 2017) Na ingebruikname bleek dat de vloerverwarming niet werkte en daarna is er zeker 25 keer een monteur geweest om de boel weer in orde te maken. We hebben zelfs een (onafhankelijke) expert gehad om een oplossing te zoeken. De thermostaat met bijbehorende unit was verwijderd en door een nieuwe vervangen. Uit eindelijk hebben ze het proberen op te lossen door er nog een thermostaat bij te plaatsen, zodat we nu een thermostaat boven hebben en een inde kamer. We zijn nu inmiddels een jaar verder en we kunnen er geen stabiele temperatuur mee krijgen. Inmiddels moeten we betalen als ze onze temperatuur komen regelen omdat we het zelf niet voor elkaar krijgen. Wat moeten wij doen?Gewenste oplossing
De twee thermostaten zodanig aanpassen vervangen of zodanig aanpassen dat we de kamertemperatuur met de thermostaat in de kamer kunnen regelen.Zo was het met de oude ketel en zo hoort het ook met de nieuwe te zijn.
De winter staat voor de deur en wij willen niet nog een winter om de haverklap in de kou zitten.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.