Klacht Energiewacht : Niet terechte kosten in rekening gebracht.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 654094
Gebruiker
M.H.M. Muelink
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De energiewacht is 2 keer langs geweest om mijn radiator te repareren. De reparatie is niet gelukt. Wel inmiddels een rekening ontvangen met administratiekosten. Vooraf werd mij niet medegedeeld dat de reparatiekosten niet bij het abonnement in zaten. Ook de kosten werden vooraf niet vermeld.

Gewenste oplossing

De reparatie wordt alsnog naar wens uitgevoerd, zonder administratie- of incassokosten, of er worden mij geen kosten in rekening gebracht en zal ik een installateur moeten zoeken.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Energiewacht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Muelink,

    Hartelijk dank voor uw melding. De betreffende vestiging heeft inmiddels contact met u opgenomen om e.e.a. toe te lichten. Afgesproken was, dat het tweede bezoek onder coulance uitgevoerd zou worden en hiervoor zijn dan ook geen kosten in rekening gebracht. Wanneer dit bezoek niet tot het gewenste resultaat zou leiden, zou u een installateur moeten inschakelen. Tot onze spijt is dit het nu geval.

    Uw vraag met betrekking tot uw abonnementskosten is doorgestuurd naar de afdeling Backoffice met het verzoek contact met u op te nemen hierover.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,

    Energiewacht, afdeling Klachtenbeheer

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energiewacht ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen