Opgelost door Energiewacht : Noodzakelijk
Details
Klacht
Geachte meneer, mevrouw.Ik wil een klacht indienen tegen energiewacht, omdat, ik zit al een week zonder warm water. Ik had al daarvoor lekkage van de verwarmingsketel, en door de lekkage, werd de water warm koud, er waren in totaal 5 monteurs langs geweest voor die probleem. De lekkage is op dit moment gestopt, omdat ik ook geen gebruikt maakt van de verwarming en ik heb ook geen warmwater nu. Energiewacht zei dat ze een onderdeel mist voor de ketel, en dat ze die moet bestellen bij Intergas, maar niemand bel mijn of een bericht sturen hoelang dit gaat duren, en hoe is het mogelijk dat een bedrijf die ketel repareren geen onderdeel in voorraad hebben, en dat iemand zolang moet wachten? En hoe ze ook reageren aan de telefoon, zonder begrip, en met een toon die mijn niet bevalt. Ik had vele malen gebeld, maar ze zeggen steeds, dat hun niks kan doen, ze wacht ook op Intergas. Maar energiewacht heeft een contract met de alliantie, hun moeten hun klanten tevreden stellen. Hun moeten zorgen dat hun klanten niet zonder warmwater laten, of zonder verwarming. Ik moet de verwarming tot 30gr zetten, zodat in huis 19 graden halen, en dat duurt heel lang voordat het warm wordt. Dat kan ik niet doen, het gaat me veel geld kosten. Het is vandaag 7-02-2023, dus een week zonder warmwater, en ook zonder een bericht van energiewacht. En energiewacht stel me ook niet op de hoogte. Ik wil echt een klacht indienen. Zo te zien zijn er 38 klachten tegen hun al, dit zou de 39 zijn. Maar hun gaat niet voelen, dat zijn wij. Normaal vindt ik dat ze een schadevergoeding moet betalen aan de mensen, want ik zit in de kou, ik moet veel water op een dag koken om te douchen, en om aftewassen, dat allemaal kost geld. Dus ik hoop dat deze klacht hun kan raken, wij zijn nu in het winter hoor, en het is koud vandaag. Alvast bedankt dat ik via Consumentenbond een klacht mag indienen tegen energiewacht, want ze luister toch niet naar hun klanten.
Gewenste oplossing
Snel actie ondernemen, en laat hun klanten niet te lang wachten, en begrip hebben voor de probleem. En ook klantvriendelijkheid is op zijn plaats. En stel hun klanten op de hoogte van hoe en wat.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.