Opgelost door Energiewacht : Noodzakelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 646395
Gebruiker
de jesus
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte meneer, mevrouw.
Ik wil een klacht indienen tegen energiewacht, omdat, ik zit al een week zonder warm water. Ik had al daarvoor lekkage van de verwarmingsketel, en door de lekkage, werd de water warm koud, er waren in totaal 5 monteurs langs geweest voor die probleem. De lekkage is op dit moment gestopt, omdat ik ook geen gebruikt maakt van de verwarming en ik heb ook geen warmwater nu. Energiewacht zei dat ze een onderdeel mist voor de ketel, en dat ze die moet bestellen bij Intergas, maar niemand bel mijn of een bericht sturen hoelang dit gaat duren, en hoe is het mogelijk dat een bedrijf die ketel repareren geen onderdeel in voorraad hebben, en dat iemand zolang moet wachten? En hoe ze ook reageren aan de telefoon, zonder begrip, en met een toon die mijn niet bevalt. Ik had vele malen gebeld, maar ze zeggen steeds, dat hun niks kan doen, ze wacht ook op Intergas. Maar energiewacht heeft een contract met de alliantie, hun moeten hun klanten tevreden stellen. Hun moeten zorgen dat hun klanten niet zonder warmwater laten, of zonder verwarming. Ik moet de verwarming tot 30gr zetten, zodat in huis 19 graden halen, en dat duurt heel lang voordat het warm wordt. Dat kan ik niet doen, het gaat me veel geld kosten. Het is vandaag 7-02-2023, dus een week zonder warmwater, en ook zonder een bericht van energiewacht. En energiewacht stel me ook niet op de hoogte. Ik wil echt een klacht indienen. Zo te zien zijn er 38 klachten tegen hun al, dit zou de 39 zijn. Maar hun gaat niet voelen, dat zijn wij. Normaal vindt ik dat ze een schadevergoeding moet betalen aan de mensen, want ik zit in de kou, ik moet veel water op een dag koken om te douchen, en om aftewassen, dat allemaal kost geld. Dus ik hoop dat deze klacht hun kan raken, wij zijn nu in het winter hoor, en het is koud vandaag. Alvast bedankt dat ik via Consumentenbond een klacht mag indienen tegen energiewacht, want ze luister toch niet naar hun klanten.

Gewenste oplossing

Snel actie ondernemen, en laat hun klanten niet te lang wachten, en begrip hebben voor de probleem. En ook klantvriendelijkheid is op zijn plaats. En stel hun klanten op de hoogte van hoe en wat.
Geboden oplossing
Het probleem is opgelost, gelukkig. Na 7 dagen zonder warm water. Ik wil de Klachten Kompas bedanken, omdat na mijn klacht werd ik de volgende dag gebeld, iets dat energiewacht niet eerder had gedaan. Ik wil ook reageren op wat energiewacht had vermeld, dat ik was gebeld door Intergast, en dat hun een bericht had ingesproken, en dat ik niet had gereageerd, dat is niet waar, en ik had energiewacht ook verteld, dat het niet klopt. Ik belde energiewacht al 2 weken met mijn 06 nummer, ik had ze ook die nummer gegeven, en als ik bel, zie je ook mijn nummer verschijnen. Dus wat hebben ze gedaan, ze hadden 2x een verkeerde telefoonnummer doorgegeven aan Intergast, terwijl ik ze al 2 weken belde met mijn 06 nummer. Dus intergast had mij 6 febr 2023 proberen te bellen, maar ze belde iemand anders, en de laatste telnummer dat energiewacht aan hun had doorgeven, was mijn ouwe nummer, van jaren geleden, en natuurlijk werkt het niet, omdat ik die nummer niet hebt. Energiewacht moet veel leren.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Energiewacht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Jesus,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat uw probleem mbt warm water nog niet is opgelost. De fabrikant heeft u echter wel geprobeerd te bellen en uw voicemail ingesproken, helaas is hier vanuit u niet meer op gereageerd. Wij hebben inmiddels opnieuw contact met u gehad en besproken dat Intergas vandaag bij u komt voor het verhelpen van de storing.

    Met vriendelijke groet,

    Energiewacht, afdeling Klachtenbeheer

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energiewacht ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen