Klacht Energiewacht : Onderhoud afspraak niet nakomen.

Klachtnummer
# 324946
Gebruiker
Stephan glansdorp
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Eenmalige onderhoud afspraak gemaakt. De dag van onderhoud zal de monteur zich melden tussen 8:00-13:00.
Om 14:00 gebeld waar monteur blijft. Krijg antwoord dat ik niet thuis was en monteur was vertrokken. Deurbel gecheckt of deze wellicht defect was. Is niet het geval. Monteur kon ook niet terug komen.
Kon een nieuwe afspraak maken, heb hier voor bedankt. Benader een ander cv-bedrijf . Geloofwaardigheid is beneden pijl, om zo met klanten om te gaan.

Gewenste oplossing


Tip: mocht het zo zijn dat monteur wellicht een verkeerd huisadres voor zich hebben. Bel dan op z'n minst telefonisch naar de klant op. Gegevens zijn bekend en kan je dit controleren.

2 reacties

  1. Auteur
    Energiewacht Groep
    Datum
    Beste Stephan,
    Bedankt voor je bericht! Wij hebben je klacht voorgelegd aan de betreffende afdeling en zij zullen binnen twee werkdagen contact met je opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Energiewacht Groep
    Afdeling klantenservice
  2. Auteur
    Energiewacht Groep
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Stephan,
    Op basis van het door jouw genoemde adres kunnen we je mededelen dat je valt in het werkgebied van onze servicepartner Energiewacht Assen. Hoogstwaarschijnlijk is er dan ook een monteur van hen bij jou geweest. Wij hebben jouw bericht aan Assen doorgestuurd, je kunt het zelf ook mailen via info@ewacht.nl.

    We gaan er van uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en sluiten deze klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Energiewacht Groep

Ook een klacht indienen over Energiewacht ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen