Klacht Energiewacht : Onderhoud afspraak niet nakomen.

Stephan glansdorp

Eenmalige onderhoud afspraak gemaakt. De dag van onderhoud zal de monteur zich melden tussen 8:00-13:00.
Om 14:00 gebeld waar monteur blijft. Krijg antwoord dat ik niet thuis was en monteur was vertrokken. Deurbel gecheckt of deze wellicht defect was. Is niet het geval. Monteur kon ook niet terug komen.
Kon een nieuwe afspraak maken, heb hier voor bedankt. Benader een ander cv-bedrijf . Geloofwaardigheid is beneden pijl, om zo met klanten om te gaan.

Tip: mocht het zo zijn dat monteur wellicht een verkeerd huisadres voor zich hebben. Bel dan op z'n minst telefonisch naar de klant op. Gegevens zijn bekend en kan je dit controleren.

Beste Stephan,
    Bedankt voor je bericht! Wij hebben je klacht voorgelegd aan de betreffende afdeling en zij zullen binnen twee werkdagen contact met je opnemen.

Afdeling klantenservice
    Beste Stephan,
    Op basis van het door jouw genoemde adres kunnen we je mededelen dat je valt in het werkgebied van onze servicepartner Energiewacht Assen. Hoogstwaarschijnlijk is er dan ook een monteur van hen bij jou geweest. Wij hebben jouw bericht aan Assen doorgestuurd, je kunt het zelf ook mailen via info@ewacht.nl.

We gaan er van uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en sluiten deze klacht.

Energiewacht Groep

Ook een klacht indienen over Energiewacht ?