Klacht Energiewacht : Onterecht verzoek tot betalen
Details
Klacht
Gister ontving ik een ingebrekestelling en een betalingsherinnering. Eerder heb ik reeds laten weten ABSOLUUT niet van plan te zijn voor de huur van de maanden na mei te betalen. En al helemaal de bijkomende kosten niet!!!Ik heb op 6 mei mijn verhuizing doorgegeven en het heeft me uiteindelijk TWEE MAANDEN en heel veel e-mails, energie en stress gekost om uiteindelijk het juiste overnamecontract toegestuurd te krijgen. Indien er snel en adequaat was gereageerd, dan had de overname in mei al een feit kunnen zijn, in plaats van twee maanden later. Het is absurd om te veronderstellen dat ik na alle ellende ook nog eens zou moeten betalen voor een product waar ik niet eens gebruik van heb gemaakt!
U kunt dreigen met een gerechtsdeurwaarder, maar ik zal van mijn kant zeker niet schromen een advocaat in te schakelen en een einde te maken aan deze onzin.
Gewenste oplossing
U moet stoppen met het versturen van onterechte betalingsherinneringen. Bekijk de vele e-mails in de klanthistorie zou ik zeggen; het lijkt me dat er maar 1 conclusie te trekken is.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.