Opgelost door Energiewacht : Slechte service en slecht/niet bereikbaar.
Details
Klacht
Niet tot nauwelijks bereikbaar (gemiddeld 45 minuten in de wacht of nummer helemaal uit de lucht). Uiteindelijk wel iemand langs geweest van de storingsdienst. Echter, na heel veel moeite doen. Bellen vervolgens niet terug ondanks beloftes. Komen niet terug op werkzaamheden die nog vervolg moeten krijgen, wachten daar al enkele weken op. Besloten nieuwe CV ketel aan te schaffen met onderhoudscontract via de consumentenbond. Ik zou graag voortijdig mijn 2-jarig contract bij Energiewacht West willen beëindigen.Gewenste oplossing
Ik wil graag per direct mijn onderhoudscontract met het bedrijf beeindigen aangezien de service die zij bieden niet voldoet.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.