Opgelost door Energiewacht : Slechte service en slecht/niet bereikbaar.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 641179
Gebruiker
Gebruiker1671439120
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Niet tot nauwelijks bereikbaar (gemiddeld 45 minuten in de wacht of nummer helemaal uit de lucht). Uiteindelijk wel iemand langs geweest van de storingsdienst. Echter, na heel veel moeite doen. Bellen vervolgens niet terug ondanks beloftes. Komen niet terug op werkzaamheden die nog vervolg moeten krijgen, wachten daar al enkele weken op. Besloten nieuwe CV ketel aan te schaffen met onderhoudscontract via de consumentenbond. Ik zou graag voortijdig mijn 2-jarig contract bij Energiewacht West willen beëindigen.

Gewenste oplossing

Ik wil graag per direct mijn onderhoudscontract met het bedrijf beeindigen aangezien de service die zij bieden niet voldoet.
Geboden oplossing
Contract beëindiging per direct. Wel bijzonder dat in dit geval wel direct contact mogelijk bleek.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Energiewacht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Denters,
    U heet geen contract bij ons, maar bij Energiewacht West. Wij hebben uw melding naar hen doorgestuurd en sluiten de klacht hier af. Voor eventuele vragen verzoeken wij u contact op te nemen met Energiewacht West. Energiewacht Noord kan helaas niets voor u betekenen.
    mvg, Klachtenbeheer Energiewacht (Noord)

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energiewacht ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen