Opgelost door Energiewacht : ten onrechte factuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 638059
Gebruiker
Geert van der Kerk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In de mail van 29.11.22 staat o.a.: u maakt gebruik van de actie "gratis CV-ketel
in

spectiebeurt.Op 22.12.22 was een afspraak met een monteur van Energiewach













In de mail van Energiewacht d,d.29.11.22 staat o.a.:U maakt namelijk gebruik van de actie"gratis CV-ketel inspectiebeurt.Op 22.12.22 was een monteur aanwezig.
De ketel is van november 2020.De monteur zei meteen:de afvoer is ouder dan de
CV-ketel.Kennelijk op basis van wetgeving afgekeurd.De monteur was binnen vijf
minuten weg,zonder de CV-ketel inspectie.Tot mijn verbazing kreeg ik een factuur
-nr,SF1997259 ad.Euro 62,50 voor inspectiebeurt,niet in contract en voorrijkosten
service en onderhoud.Ik maak bezwaar tegen deze factuur en zie een credit-nota
tegemoet van Euro 62,50








Gewenste oplossing

nota als niet verzonden beschouwen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Energiewacht
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van der Kerk,

    Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat het contact met Energiewacht niet naar verwachting is verlopen.
    Voor elke cv-ketel waar een nieuw onderhoudscontract voor is gewenst, plannen we met onze klanten eerst een instapcheck. Hierbij worden diverse zaken gecontroleerd, waaronder een heel belangrijke: de rookgasafvoer. Tijdens de instapcheck op uw adres constateerde de monteur helaas dat de rookgasafvoer niet voldeed aan de voorschriften van de ROGAFA. De situatie is dan niet veilig en we kunnen de cv-ketel dan niet in contract nemen. In onze voorwaarden staat vermeld dat wij voorrijkosten in rekening brengen wanneer een toestel niet voldoet.
    Neemt u na het aanpassen van de rookgasafvoer svp opnieuw contact met ons op voor een nieuwe instapcheck. Als alles dan in orde is, helpen we u graag verder.
    Mochten er hierover nog vragen zijn, belt u ons dan gerust. Wij hebben uw klacht ook intern doorgezet naar de betreffende vestiging met het verzoek om contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Klachtenbeheer Energiewacht

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Energiewacht ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen