Klacht Energiewacht : Waardeloze service, Energiewacht!

A. Bartolotta

Januari 2019: onze 13-jr oude CV-ketel werkt niet meer (desondanks een onderhoudscontract). We hebben 1 week moeten wachten voor de verwarming (N.B. in januari) en 10 dagen voor weer warm water.
Mei 2019: onze 5-maanden oud CV-ketel werkt niet meer. Ik bel de storingdienst: het is 11 uur 's avonds, niemand komt. We zitten hier (weer) in het kou en zonder warm water, nadat we 3.500 euro voor een nieuwe CV-ketel 5 maanden geleden hebben betaald. Bel de storingdienst: de monteur zal vandaag verschijnen... tijd kan niet aangegeven worden... van 8 tot 5 uur... wordt vervolgd....
5 Mei 2019 – 17:31 uur: Natuurlijk is de monteur niet komen opdagen. Ik heb ook om 15:30 uur gebeld en de monteur om 16:15 uur zou komen. 5 Mei… waarschijnlijk is de monteur naar het bevrijdingsfestival gegaan! En natuurlijk niemand heeft gebeld om te zeggen dat de monteur niet meer zou komen: ben ik de hele dag thuis met 14 graden gebleven…. voor niks! Waardeloze service, Energiewacht!

1) Een CV-ketel leveren die werkt
2) Snel geholpen worden (niet 1 week moeten wachten voor een CV-ketel met een onderhoudscontract)
3) Plannen de monteurs, geven een indicatie van de tijd... en zorgen dat de monteur echt komt!

Energiewacht Groep
    Goedemorgen,

Zoals zojuist geantwoord op uw eerdere klacht. Wij zetten uw reactie door naar de betreffende afdeling met het verzoek binnen twee werkdagen contact met u op te nemen.

Energiewacht Groep
    afdeling klantenservice

Ook een klacht indienen over Energiewacht ?