Klacht Energiewacht : Waardeloze service, Energiewacht!
Details
Klacht
Januari 2019: onze 13-jr oude CV-ketel werkt niet meer (desondanks een onderhoudscontract). We hebben 1 week moeten wachten voor de verwarming (N.B. in januari) en 10 dagen voor weer warm water.Mei 2019: onze 5-maanden oud CV-ketel werkt niet meer. Ik bel de storingdienst: het is 11 uur 's avonds, niemand komt. We zitten hier (weer) in het kou en zonder warm water, nadat we 3.500 euro voor een nieuwe CV-ketel 5 maanden geleden hebben betaald. Bel de storingdienst: de monteur zal vandaag verschijnen... tijd kan niet aangegeven worden... van 8 tot 5 uur... wordt vervolgd....
5 Mei 2019 – 17:31 uur: Natuurlijk is de monteur niet komen opdagen. Ik heb ook om 15:30 uur gebeld en de monteur om 16:15 uur zou komen. 5 Mei… waarschijnlijk is de monteur naar het bevrijdingsfestival gegaan! En natuurlijk niemand heeft gebeld om te zeggen dat de monteur niet meer zou komen: ben ik de hele dag thuis met 14 graden gebleven…. voor niks! Waardeloze service, Energiewacht!
Gewenste oplossing
1) Een CV-ketel leveren die werkt2) Snel geholpen worden (niet 1 week moeten wachten voor een CV-ketel met een onderhoudscontract)
3) Plannen de monteurs, geven een indicatie van de tijd... en zorgen dat de monteur echt komt!
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.