Klacht Energiewacht Groep: Geiser valt constant uit tijdens douchen

wempetje

Wij hebben een geiser in de lease bij de energiewacht. Door de jaren heen slaat constant de waakvlam uit tijdens het douchen (ook tijdens het koken af en toen maar met regelmaat tijdens het douchen). Iedere keer komt er dan een monteur langs die weer wat onderhoud doet, wat aan de afstellingen veranderd en het probleem zou opgelost moeten zijn. Iedere keer ligt het ook weer aan de afzuigkap of aan het open raam. Uiteindelijk is er na al die jaren nog steeds geen oplossing geboden voor het continue uitvallen van de geiser tijdens het douchen en hebben we alle mogelijkheden aan onze kant geprobeerd (raam dichthouden, afzuigkap niet aan doen, etc). Graag zou ik een structurele oplossing voor het probleem willen.

Graag uw reactie.

Vervangen van de huidige geiser met een ander type/merk

Energiewacht Groep
    Beste Peter,

U bent woonachtig in het werkgebied van onze collega Energiewacht. Wij zijn Energiewacht Groep. We zullen uw klacht doorzetten naar Energiewacht en vragen hen zo snel mogelijk te reageren.

Energiewacht Groep

Ook een klacht indienen over Energiewacht Groep?