Klacht Energiewacht Groep: nota ontvangen voor gratis ketelcheck waar ik niet om gevraagd had en die ik niet ga betalen

B. Tokkie

Op 31.10 gebeld met energiewachtgroep voor abonnement,na heel lang vragen en doorverbinden een prijsopgaaf ontv angen zijnde voor beide inst.euro 17,42, v ermeld dat inst.in goede staat is en nota s voor handen zijn v an laatste 10 jaar,gevraagd om bev estiging van abonnement,maar dit kon pas na gratis controle van de ketel en hiervoor een afspraak gemaakt op 13.11 j.l. gevraagd hoe ik een bevestiging zou krijgen en hier werd vermeld dat de monteur deze mee zou nemen,ok.monteur geweest,halve dag voor thuis gezeten,uiteraard niets gevonden, wel kwam de monteur na controle n aar b eneden of ik wilde tekenen,waarvoor want ik had toch nog niets,nee dat was voor dat hij geweest was,toch getekend met protest, ev en later kwam hij weer voor een handtekening, hem gezegd dat ik dit alleen zou tekenen met de opmerking voor controle en nogmaals geprotesteerd tegen deze v reemde gan g van zaken,ok alles was in orde dus geef de contracten maar,maar daar wist hij helemaal niets v an en van de prijs afspraak ook niet,dus maar eens een folder uit zijn auto gehaald en bekeken,opeens was de prijs ca euro 21 ipv 17,50 gevraagd hoe dat kon,maar dat wist hij niet,opbasis hiervan gezegd dat ik niet acc.ga en hij op de zaak dit moest uitzoeken en mij kon berichten,hij had ook ter plaatse kun nen b ellen,maar ok,niets gehoord en de volgende dag belde waarschijnlijkzijn baas wat ik ging doen,nou dat was duidelijk,niet acc.gaan,de man heeft zelfs nog geen secon de de moeite genomen de zaak te bespreken of te verklaren het enige wat hij uit kon brengen was dat ze niet aan gratis ketelcontroles doen en ik de rekening zou krijgen waarop ik hem meedeelde die niet te zullen betalen omdat nergens is vermeld dat als het abonnement niet door zou gaan er een rekening zou volgen,dit is m.i.pure intimidatie om de klant onder druk te zetten .Het zal duidelijk zijn dat je niet thuis gaat zitten voor niets en een totaal overbodige controle laat uitvoeren voor de lol terwijl mijn intentie was om het abonnement af te sluiten maar dan wel volgens de afspraken die vantevoren gemaakt zijn en niet achteraf ingevuld worden.Ik b eschik over alle folders waarin gesproken wordt over gratis CV ketelcheck en niet over rekeningen achteraf over niet nagekomen afspraken en het sturen van een rekening door een persoon die gepikeerd is ov er zijn eigen nalatige afspraken.De toon van de man die de dag erna belde was er een van iemand die niet gewend is aan tegenspraak,vreemd voor een bedrijf dat zaken wil doen, met de klant praten en overleggen is wat anders dan dwingen.

verv allen rekening en excuses

Energiewacht Groep is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Energiewacht Groep?