Opgelost door Energiewacht Groep: Slechte service en geen reactie op opzegging

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 351440
Gebruiker
Freek
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds subukro overgenomen is door energiewacht ontevreden over service >afspraken maken onderhoud. Energiewacht schuift het onderhoud steeds een stuk op waardoor pas in 2018 onderhoud voor 2017 en in 2019 pas voor 2018. Daarnaast is de jaarlijkse nota flink verhoogd.
Monteurs zijn vriendelijk, maar over organisatie energiewacht verder zeer ontevreden. Uit onvrede nu contract opgezegd, maar krijgen geen bevestiging en geen enkele reactie. Zelfs na twee keer mailen niet.

De oplossing

Bevestiging be-eindiging contract

3 reacties

  1. Auteur
    Energiewacht Groep
    Datum
    Goedemiddag,
    Dank voor uw mail, het spijt ons te horen dat uw mening over ons bedrijf niet zo positief is. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en zij zullen het verder met u afhandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Energiewacht Groep

    afdeling klantenservice
  2. Auteur
    Freek
    Datum
    Nadat we een standaard mailtje hebben ontvangen, dat de klacht naar de desbetreffende afdeling is gestuurd hebben we helaas niets meer mogen vernemen.
  3. Auteur
    Freek
    Datum
    Gelukkig 1 dag later via de post, de bevestiging dat onze klacht naar tevredenheid wordt opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Freek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Energiewacht Groep heeft na enkele mailtjes ons in het gelijk gesteld en een net voorstel gedaan om bestaand contract te beëindigen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Energiewacht Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen