Opgelost door Energiewacht Groep: Slechte service en geen reactie op opzegging

content Opgelost
Freek

Sinds subukro overgenomen is door energiewacht ontevreden over service >afspraken maken onderhoud. Energiewacht schuift het onderhoud steeds een stuk op waardoor pas in 2018 onderhoud voor 2017 en in 2019 pas voor 2018. Daarnaast is de jaarlijkse nota flink verhoogd.
Monteurs zijn vriendelijk, maar over organisatie energiewacht verder zeer ontevreden. Uit onvrede nu contract opgezegd, maar krijgen geen bevestiging en geen enkele reactie. Zelfs na twee keer mailen niet.

Bevestiging be-eindiging contract

Energiewacht Groep
    Goedemiddag,
    Dank voor uw mail, het spijt ons te horen dat uw mening over ons bedrijf niet zo positief is. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en zij zullen het verder met u afhandelen.

Energiewacht Groep

afdeling klantenservice
    Freek
    Nadat we een standaard mailtje hebben ontvangen, dat de klacht naar de desbetreffende afdeling is gestuurd hebben we helaas niets meer mogen vernemen.
    Freek
    Gelukkig 1 dag later via de post, de bevestiging dat onze klacht naar tevredenheid wordt opgelost.

Freek
Energiewacht Groep heeft na enkele mailtjes ons in het gelijk gesteld en een net voorstel gedaan om bestaand contract te beëindigen.

Ook een klacht indienen over Energiewacht Groep?